Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Femke:-)

Femke:-)

05-04-2010 om 16:40

Alles in 1 afstandsbediening van logitec

Mijn man is volgende weekend jarig en wil hem een logitec afstandbediening kado doen...daarmee ben ik zelf ook uit de brand, nu liggen er 5 afstandsbedieningen op tafel Als ik dat kan reduceren naar 1 afstandsbediening, zijn we allebei blij!

Heeft iemand dat ding al? En hoe bevalt hij? Werkt hij goed? Is hij ingewikkeld?

Groetjes Femke

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

wij hebben 'm, gekocht tegelijk met de nieuwe televisie.

Hij bevalt goed in de zin dat er maar 1 afstandsbediening op de tafel ligt in plaats van een stuk of 4. Alle afstandsbedieningen zijn echt te vervangen door die ene.

voor de tv kan ik 'm goed bedienen, is ie prima. Maar ik vind het erg wennen voor de dvd-speler en de dvd recorder. Die andere apparaten daar begin ik niet aan. ik vind hem niet supermakkelijk en duidelijk te bedienen maar misschien is dat een kwestie van tijd investeren?

Mijn man is er wel een tijdje mee bezig geweest om alles goed in te stellen en alles uit te vogelen, maar nu regelt hij zelf alles (ja echt alles) met die ene afstandsbediening.

scheelt veel ergernis van al die ab's op tafel...

Groetjes
Gruffalo

Minet

Minet

05-04-2010 om 21:27

Super

Ook hier sinds een week een Logitec Harmony, wat een uitvinding!
Het was even vogelen om het aan de praat te krijgen, maar dan heb je ook wat!
En hij is zelflerend, echt zo bijzonder vind ik dat
Wat mij betreft HET product van dit jaar!

Femke bedankt.......

weet nu al, dankzij dit draadje, wat ik echtgenoot kado ga doen voor z'n verjaardag!

Femke:-)

Femke:-)

06-04-2010 om 07:21

Dames!

Dames, jullie ook bedankt voor je reacties!
Dere, graag gedaan

Ik ga hem ook kopen! Weet nooit wat ik mijn man moet geven, en denk nu ook HET kado te hebben gevonden. En profiteer er zelf ook nog van...jee wat ben ik die dingen op de tafel beu.

Tegengeluid

Wij hadden hem ook enthousiast gekocht. Maar na een dag al teruggebracht.
Het instellen was een ramp (druk je op "kijk tv" en dan zet ie automatisch de digitale tuner uit) en vooral mijn vriend had daar echt geen geduld voor. En hetgeen wat wel goed werkte was alsmaar een gedoe, elke keer weer eerst een andere functie inschakelen voor je iets kunt doen....Nee, aan ons niet besteed. Gewoon ouderwets drie of vier afstandsbedieningen op tafel waar je zonder te kijken alles mee kunt doen

Nasha 1st

Nasha 1st

06-04-2010 om 10:49

Hier 3

en ik heb er eigenlijk geen problemen mee....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.