Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

rosa

rosa

21-03-2010 om 13:04

All weather kussens

Wie van jullie heeft ervaring met all weather kussens voor tuinmeubels? Het lijkt me heel handig (kunnen buiten blijven liggen), maar ze voelen een beetje plastic-achtig aan - zit dat wel lekker 's zomers met je blote benen?

rosa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Textileen

Ik heb tuinsloelen met een textileen zitting. Ik vind dat prima zitten en groot voordeel vind ik dat ik helemaal geen kussens nodig heb. Waar laat je die dan weer in geval van regen/winter?

Het textileen is eigenlijk een soort grof geweven stof waardoor er kleine gaatjes inzitten (soort gaas). Ondanks dat het kunststof is, voelt het daarom helemaal niet zweterig aan met blote benen. Ik weet niet hoe dat met die all weather kussens is die rosa noemt.

Het textileen was oorspronkelijk trouwens offwhite, maar is nu meer grijzig geworden. Heeft iemand een idee hoe je dat weer goed schoon krijgt?

rosa

rosa

22-03-2010 om 08:26

Inderdaad textileen

zo heet het. Mooi dat jij het prima vindt zitten, ik denk dat we daar maar voor gaan. Je kunt al die kussens inderdaad nergens opslaan en je gaat ook sneller in de tuin zitten als de kussens er al zijn.
Voor het weer schoonmaken van je grijzig geworden stoelen heb ik helaas geen oplossing.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.