Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Trix

Trix

06-06-2010 om 19:22

All stars wassen?

OK, ik weet dat kinderschoenen vies worden, maar de All Stars van mijn dochter zijn nu eerder bruin dan de originele kleur roze.
Kan ik die dingen wassen, op de hand of in de wasmachine, met wat voor wasmiddel? Kortom, wie heeft het aangedurfd om gympen van €40 te wassen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vast wel

Die dingen zijn van canvas en rubber, kan niet veel mee gebeuren mits je voorzichtig bent. Ik zou de handwas optie van de wasmachine gebruiken....en dan op 30 graden.

Enne, prijs zegt niks over of het makkelijk te wassen is

Rembrand

Rembrand

06-06-2010 om 19:59

Gaat goed hoor.

Ik heb het met de Allstars van zoonlief regelmatig gedaan. Geen probleem !
En ze zijn weer superschoon daarna.
M.

Ja kan

ik doe ze ook in de machine, in zo'n speciaal waszakje. weet niet of dat nodig is, maar lijkt me beter. Op 30gr. Niet te vaak wassen, want op geg moment gaat de zijkant wel loslaten, maar dat gebeurt ook wel door vaak dragen.
ze zien er wel weer keurig uit na een wasbeurt, ik heb witte allstars.

margje van dijk

margje van dijk

06-06-2010 om 20:39

Complete proef gedaan

Mijn zoon heeft lichtgele. Dat wil zeggen, ongeveer één week. Daarna waren ze ook bruin.

Ik deed die middag drie wassen: een fijnwas op 30 graden, een bonte was op 40 graden en een handdoekenwas op 60 graden. De gymschoenen deed ik eerst maar heel voorzichtig bij die fijne was. Ik haalde ze eruit, en ze waren eigenlijk nog net zo vies. Meteen daarna bij de bonte was gedaan, en dat hielp eigenlijk nog niks. Uiteindelijk gewoon op 60 graden gewassen en dat ging prima, maar nog steeds waren ze niet schoon.

Kortom: Ja, je kunt ze wassen, op wat programma je maar wilt. Maar echt schoon worden ze nooit meer.

Hoe dan ook, ik heb ze inmiddels daarna al nog een keer gewassen, en het is voldoende acceptabel daarna.

Maar misschien heeft jouw dochter wel niet (zoals mijn zoon) een voorliefde voor sloten bossen met moerasneigingen.

Succes!

Margje

Trix

Trix

06-06-2010 om 23:28

Da's mooi!

Ik gooi ze gelijk morgenochtend, in een waszakje, in de wasmachine. Alleen jammer dat die lekkere zon van vandaag zich waarschijnlijk morgen niet laat zien...

O, en Margje, die dochter van mij ziet in alles een zandbak en dan het liefst na een regenbui. En daarna loopt ze heerlijk zonder haar voeten te vegen een rondje via de woonkamer met het lichte wollen kleed over de houten trap naar haar slaapkamer...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.