Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

amar

amar

20-10-2009 om 08:59

Air max schoenen hartje amsterdam

Hoi medeouders,
morgen ga ik met mijn 2 pubers (12 en 15) naar A'dam.
Zoon ziet al maanden Airmaxschoenen in al zijn wensdromen en omdat zijn andere schoenen nu wel echt helemaal op zijn, gaan we nu o.a. naar die Airmaxschoenen op zoek. Ze schijnen heel erg lekker te lopen, maar zijn wel heel duur.
Weet een van jullie waar we hier goed in kunnen slagen in A'dam? Liefst iets wat eenvoudig te bereizen is vanuit het centraal station, maar als het lastiger te vinden is hebben we er ook voor over.
bedankt voor het meedenken!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach joh

De binnenstad (Nieuwendijk/Kalverstraat) bárst van de gymschoenwinkels. Ik denk dat die AIrmax zó gevonden zijn!! Succes en veel plezier. Suus

(Janneke)

(Janneke)

20-10-2009 om 10:00

Footlocker

Nee niet in Roosendaal...wij komen uit die buurt en wij rijden speciaal naar Footlocker in Rotterdam, omdat ze daar zoveel keus hebben. Mijn zoon wil alleen maar Nikes Airmax

Natuurlijk kun je ook in Roosendaal terecht, dat is maar net wat je wilt. Maar in Roosendaal hebben ze niet zoveel keus en zijn het allemaal overjaarse en oudere modellen (tis niet voor niets een outlet)

amar

amar

20-10-2009 om 19:45

Ook in a'dam

...zit een footlocker, zag ik net op internet, en ook nog in de kalverstraat.Ben ik ff blij, steven ik daar morgen meteen op af vanuit het station.
dank jullie wel allemaal voor het reageren!!!amar

(Janneke)

(Janneke)

20-10-2009 om 21:23

Ja in de grote steden moet je zijn

Des te meer keus heb je....hier (kleine stadjes) heb je geen grote winkels...en dus ook alleen maar de meest gangbare modellen/kleuren.

Succes!

amar

amar

21-10-2009 om 22:17

Nah......

..wat een gedoe.Bleek zoon maat 39 te hebben en die zijn nauwelijks te vinden in maat 39! En die 4 die er zijn in maat 39 zijn in 'meidenkleuren' (rood bv) of' nietvet'. We zijn dus zonder airmax teruggekomen.
En toen ik vroeg hoe de kinderen uit zijn klas dat oplossen(met kleinere voeten dan hij) vertelde hij dat ze dan 'gewoon toch maat 40 droegen'. Jammer, hij dus
niet, nog even een maatje groeien.
Maar raar blijf ik dat vinden, dat er geen maat 39 in bestaat.
Footlockerwinkels zie je dus heel veel in en om de Kalverstraat.Goeie tip.Veel keus ook daar als je een grote voet hebt

dank jullie allemaal voor jullie reakties!

amar

amar

22-10-2009 om 17:11

Provinciale update

Vandaag met zoon naar nog ons eigen kleine provinciale stadje gegaan, daar was 1 winkel die misschien nog A.m. schoenen in maat 39 had,dacht zoon.
En inderdaad, nog een ruime sortering aan Nike a.m. in maatje 39!! En precies de 'vette' kleur die zoon zich al slapend had voorgesteld.
Ik was inmiddels nieuwsgierig geworden en heb vervolgens die schoenen in bescheiden damestint uitgeprobeerd en liep bijna op vleugeltjes de winkel uit.Wat lopen die Fantastisch zeg.
Kortom: in ons kleine eigen stadje prima geslaagd, en ook nog voor ons allebei!!
groeten van amar

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.