Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
09-06-2019 om 22:35
Na dat ik vanavond 2 volle boekjes wilde inleveren werd er na zorgvuldig nakijken ( of ik goed geplakt had en keurig in de vakjes dacht ik ) mij geweigerd geld uit te keren.
Ik was zo perplexed en vroeg de kassiere wat daar de reden van was.
Volgens haar waren er zegels bij die opeenvolgende nummers hadden, een ''hele rits zegels''
Vrolijk leg ik haar uit dat ik soms zegels heb gekocht over behoorlijk hoge kassabon bedragen ( rond de 150 euro ) en dacht hier is de kous mee af en gaat ze de boekjes verzilveren.
Nope! Ze wilde de verantwoording niet dragen voor het uitkeren van de 52 euro per boekje, maakte wel haar excuus trouwens.
Dat beloofd nog wat als ik de rest van mijn boekjes wil gaan verzilveren Elke keer dit probleem?
Na wat grutten net op het internet las dat dit al een probleem is sinds 2002! En dat veel meer mensen geweigerd zijn om dezelfde reden als bij mij om de boekjes te verzilveren.
Je vraagt je af waarom er dan nog steeds zoveel zegels van 1 rol worden afgehaald door de kassiere als je de zegels koopt! Want dat is kennelijk geen probleem, om heel veel zegels met opeenvolgende serienummers te kopen.
Heeft iemand hier dezelfde ervaring en hoe is dat verlopen?
N.B:
Ik ga nog wel een briefje sturen over deze vreemde kwestie aan AH Klantenservice.
Groet,
Joe
10-06-2019 om 17:19
Angela67
Ik weet wel zeker dat ze er niet vanaf willen. Ik weet nog goed dat mijn zus ze spaarde. Regelmatig vond ze ze meegewassen en wel in haar broekzak. Vaak helemaal verklontert en onbruikbaar. Dit overkomt meer mensen en die is pure winst voor de ah! Die 3 euro "extra" die mensen voor een vol boekje krijgen valt daarmee echt in het niet.
10-06-2019 om 20:37
goed dat ik het weet
dan verzilver ik maximaal 2 boekjes tegelijk. Die zijn al vol, ben met het 3e boekje bezig. Hier heb ik soms ook heel veel zegels als ik een bomvolle kar (ter waarde van ruim 100 euro) heb, die zullen dan ook wel onder elkaar op 1 of meerdere bladzijden staan. Wist niet dat daarop gelet werd trouwens
10-06-2019 om 21:52
Mari, en Tsor en voor allen
Mari - ''Als je sprookjes vertelt moet je wel op je details letten.''
Wat een vreemde reactie, en nog onaardig bovendien.
Voor jou geldt: Als je in een forum een reactie wilt formuleren moet je de topic eerst goed lezen, en je ( in dit geval ) even verdiepen in de openingstijden van supermarkten op Pinksteren door heel Nederland
Ik woon in Amsterdam.
Tsor, je hebt een punt, en dat zal ik van de week es navragen! Dankjewel.
Voor allen : Ik heb vandaag bij het filiaal waar gisteren geweigerd werd, een aantal boekjes kunnen inleveren. Dit na een telefoongesprek vanmorgen met een teamleider van dat filiaal. Het is uiteindelijk netjes afgehandeld.
Wél heb ik haar de tip gegeven om de medewerkers te instrueren om bij '' ritsen '' zegels er bij te vertellen dat het handig is om die slinger niet achterelkaar op te plakken.
Het blijft mijn inziens een raar probleem hoor.
Dank jullie allemaal voor het meedenken.
X Joe
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.