Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

#~ TESS ~#

#~ TESS ~#

31-07-2009 om 21:27

Afzuigkap

in onze nieuwe keuken krijg ik een lange aanrecht, ik wil hierbij geen bovenkastjes maar een mooie strakke "lege"wand. alleen... wat doe ik nu met de wasemkap,ik vind het eigenlijk niet zo mooi staan om op zo'n lege wand dat ding op te hangen,nu heb ik wel gezien dat je afzuigers heb die je achter je kookplaat plaatst maar die zijn weer zo duur, wie heeft er misschien nog een idee waar ik niet aan gedacht heb?
alvast bedankt Tess

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anonix

Anonix

01-08-2009 om 09:12

Wij hebben..

...ook een lange keuken zonder bovenkastjes, en boven de kookplaat (bijna in de hoek) een 'snackbarafzuigkap'. Zo een die schuin tegen de wand hangt.

Hier hebben ze ook aparte kappen, die meer blikvanger dan storend zijn (niet gratis, helaas ) http://www.axiair.nl/

Vic

Vic

01-08-2009 om 10:55

Een heel mooie afzuigkap

Wij hebben ook een wand zonder kastjes, en aan die kant een afzuigkap. We hebben gekozen voor een heel mooie, met strakke rechte vormen, die niet als lelijk gevaarte tegen die lege wand hangt. Je hebt ze ook van glas.

Uit het aanrecht

Ik heb ooit eens ergens gezien dat er ook afzuigzuilen zijn die electronisch uit het aanrecht omhoog komen. Het lijken net rvs geluidsboxen en na het koken dalen ze weer. Ze zijn tussen de 30 en 50 cm hoog. Zal wel een prijskaartje aanhangen vrees ik.

Dorry

Hetty,*

Hetty,*

01-08-2009 om 22:52

Zoek eens

op: AEG DD 8760 m Cobra of AEG DD8795 M.
Dit zijn mooie strakke afzuigkappen en hier werkt het goed.
Groetjes Hetty,*

In combi

met een rvs achterwand is het juist mooi op een lege wand.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.