Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Peetje

Peetje

25-03-2009 om 09:45

Afwashandschoenen kindermaat?

Hallo,

Zowel dochter als zoon vinden het super om te helpen met poetsen (hebben ze niet van mij ). Maar ze vinden dat je past echt meehelpt als je ook vaatwashandschoenen draagt... Zoon is ondertussen zo groot dat hij wel in de kleinste maat past maar voor dochter is dat nog veeel te groot, ze komen tot d'r schouders.
Nu heb ik al gezocht in de stad en op internet naar een paar afwashandschoenen in een kindermaat maar ik kan ze niet vinden.
Weet er iemand hier of die eigenlijk wel bestaan? En als dat zo is, waar zouden ze verkrijgbaar zijn?

Ik hoor het heel graag!
groeten,
Peetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

26-03-2009 om 22:55

Operatie handschoenen

Goed idee van Beemer! Als je niets kunt vinden mag je mij wel mailen. Wij hebben op het werk groene en paarse (en misschien nog wel wat oranje) wegwerphandschoenen. Ze zijn vrij dik, en de kleinste maat kom ik niet in. Dus die zijn misschien best geschikt.
[email protected]

Peetje

Peetje

27-03-2009 om 13:46

Bedankt!

Hallo,

Bedankt voor jullie reakties! Bij de apotheek hier hadden ze helaas geen operatiehandschoenen... Ben vanochtend nog met beide kinderen de stad in geweest (hadden een dagje vrij van school) en helaas niets gevonden (Hema, Blokker, V&D en Xenos...).
Dus Carmen.... je hebt mail .

groeten en fijn weekend!
Peetje

Carmen

Carmen

27-03-2009 om 21:42

Jij ook

Jij hebt ook mail

Carmen

Carmen

31-03-2009 om 21:43

Peetje

De enveloppe ligt klaar! Waar moetie heen?

Groetjes,
Carmen.

Peetje

Peetje

01-04-2009 om 09:47

Carmen

Hai Carmen,

Wat fijn, daar gaat dochterlief vast heerlijk mee afwassen! Mijn adres zet ik liever niet hier op t forum... to openbaar . Maar als je me even mailt op food4thoughtsapenstaartjehotmail.com geef ik het graag aan je door! Of als je jouw emailadres even geeft, mail ik natuurlijk jou!

groetjes,
Peetje

Carmen

Carmen

01-04-2009 om 21:12

Heu?

Dat heb je toch al, we hebben elkaar toch al gemaild?
[email protected]

Peetje

Peetje

02-04-2009 om 12:55

Vreemd...

Hoi Carmen,

ja, ik had je al eerder gemaild, maar geen reaktie gekregen... Dus ik ging er vanuit dat je nog niet teruggeschreven had. Ook nu nog niets, dus ik ga je nogmaals mailen (met n ander emailadres) dan gaat het vast lukken!

groeten,
Peetje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.