Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Desbet

Desbet

27-10-2010 om 08:37

Afscheidscadeautje

Ik heb het zo druk dat ik even volkomen inspiratieloos ben, vandaar graag jullie hulp.
Morgen neem ik afscheid van mijn collega's, omdat ik ergens anders ga werken. Nu vind ik het wel leuk om als afscheidscadeautje een aardigheidje te geven. Normaal kom ik wel met een idee, maar nu lukt het niet. Hebben jullie een leuke suggestie? Het gaat om zo'n 15 collega's, man vrouw, tussen de 25 en de 63, en het mag per persoon zo'n 2 euro kosten. Het hoeft niet kant en klaar te zijn, ik vind het niet erg om nog even wat te knutselen vanavond.

Alvast bedankt!
Desbet

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

27-10-2010 om 09:34

Gelukspoppetjes

Gelukspoppetje, flesje wijn met eigen etiketje, vergeet-me-nietje-of-ander-plantje, koffiemok voor op kantoor, ...

Allemaal een beetje afgezaagd maar misschien is dat juist wel leuk.

Smartiesdoosje met briefje in postvak

Ik heb ooit een spreuk van William Blake met een bedankje voor de fijne tijd en een zwart wit fotootje van een boom, supersimpel, 5 of 6 keer onderelkaar afgedrukt op A4 geplakt, stroken uitgeknipt opgevouwen, elk aan een Smarties-mini doosje geplakt. Paste mooi in de postvakjes (had toen iets van 60 of 80 collega's). Vooral de combinatie met de spreuk werd erg gewaardeerd.

To see a World in a Grain of Sand
And a Heaven in a Wild Flower
Hold Infinity in the palm of your hand
And Eternity in an hour.

en, niet helemaal optimaal vertaald:

De aarde schuilt in een korrel zand,
het heelal in een bloemblad puur,
de oneindigheid in de palm van uw hand
en de eeuwigheid in een uur.

margje van dijk

margje van dijk

28-10-2010 om 10:54

Mooi, rodebeuk

Wat een mooi gedichtje.

(En een erg leuk idee ook, om dat op een doosje te plakken). (Misschien had je er nog aan toe kunnen voegen dat Geluk ook in een Smartie schuilt - geintje).

Margje

Spot on margje

Ik denk dat ik die spreuk instinctief bij de smarties heb gekozen... of omgekeerd... een doosje omdraaien en je hebt idd een hand vol zand. Googleplex oneindigheden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.