Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Afscheid werk: wat meenemen?

Komende week werk ik voor het laatst bij mijn huidige baan.
Ik ga daar "goed" weg, en vind het wel leuk om eens iets origineels mee te nemen. Nou heb ik al gedacht aan tapas ofzo, maar dat lijkt me wel heel veel werk en is natuurlijk niet zo makkelijk mee te nemen.
Hopelijk hebben jullie goede ideeën die goed uit te voeren zijn?
Alvast bedankt voor het meedenken!

Gr. Poezie.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hoeveel mensen

Hoeveel te trakteren collega's heb je? Tapas zijn best goed te doen denk ik, als het om koude varianten gaat. Als je het makkelijk wilt doen kan je veel kant-en-klare tapashapjes bij een traiteur of AH kopen.

Rafelkap

Rafelkap

16-08-2009 om 16:31

Ijs

met dit weer: ijs! Als er tenminste een vriezer is.

angel3

angel3

16-08-2009 om 19:36

High tea

ik heb eens een mini high tea gedaan. Scones besteld, taart gebakken, wat kleine sandwiches. Enige nadeel was dat het dan wel weer wat tijd kost met collega's om dat dan weer op te eten. Weet niet of dat mag.
Wat bij ons ook wel gedaan wordt door jarigen is pizza bestellen in namiddag, ieder een puntje met biertje erbij...

Ik zou ook gewoon lekker ijs

nemen en dan goed ijs, je kunt soms ook iets regelen met de plaatselijke ijscoboer.
Het wordt wel erg warm eind van de week ( en je had het over deze week toch)dus wat je maakt moet daar wel tegen kunnen.
Je zou evt ook wraps kunnen maken en die daar in stukjes snijden?

Tirza G.

Tirza G.

17-08-2009 om 13:23

Nou dames

Jullie inspiratie valt me tegen. Ik heb over ditzelfde onderwerp wel eens een hi-la-risch draadje gelezen, vol met ongein als: muismat met je eigen foto, mok met je eigen foto, bureaonderlegger met je foto, breed zwaaiend en lachend enzo, Tot Ziens Fijne Collegae, jullie aller Poezie - enzovoort.
Ik heb toen in een deuk gelegen

Tirza

Rafelkap

Rafelkap

17-08-2009 om 14:06

Tirza

Het gaat om eten. Poezie kan natuurlijk ook een bruidstaart meenemen. Enne.. heb jij dan geen goed idee

krasje

krasje

17-08-2009 om 16:00

Rafelkap

neee, geen bruidstaart maar beschuit met muisjes
om de geboorte van een nieuwe baan te vieren

Kras (< - die een bruidstaart omdat ze een verbintenis met haar nieuwe werkgever aan gaat ook wel wat vind hebben hoor )

Poezie

Poezie

17-08-2009 om 18:23 Topicstarter

Ha!

Ik kan ze natuurlijk ook een muismat te eten geven
Nee hoor, de drank mag op tafel komen, dus het worden borrelhapje.
Die wraps vind ik wel een hele goeie, daar kun je natuurlijk goed mee variëren. Dan kan ik daar een paar punten pizza bijdoen, is ook heel lekker. En dat ijs, misschien kan ik dat er alsnog bij doen....
O jee, ik vrees dat ik ze helemaal vol ga proppen.
Nou ja, vergeten ze me noooooit meer! (Hm, krijg al trek....)

Gr. Poezie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.