Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Zijn er hier ook mensen die 'headspace' kennen of gebruiken?


Pennestreek

Pennestreek

01-08-2016 om 14:23

Oh, okee

Ik zag voor me dat je een bijna een uur had zitten mediteren .
Ik probeer het wel elke dag te doen, maar zeker nu in de vakantie, als de kinderen net zo laat als ik naar bed gaan, wordt het lastig. Krijg ik commentaar, of komen ze even om de hoek gluren wat ik aan het doen ben, of ik lig te luisteren of ze hun tanden wel poetsen en zo. Dus vandaar dat ik zoek naar een ander moment. Maar ja, in een gezin is er altijd wel iets/iemand die er tussendoor komt of me afleidt...
Ik gebruik de app, dat is wel handig, telefoon kan altijd mee, waar dan ook naar toe.

bieb63

bieb63

01-08-2016 om 14:35

als afwisseling

kun je ook yoga doen (ook via you tube, gratis).

IngridT

IngridT

01-08-2016 om 15:16 Topicstarter

Ja.

Leuk om het draadje opeens weer te zien opduiken...en ja..ik doe het nog steeds......

Nu trouwens even een paar weken niet...op vakantie (afwisselend geen WiFi, geen routine, geen privacy, en dus geen routine) heb ik het even losgelaten. Gisteren terug gekomen...maar vanavond begin ik weer hoor! Het is echt een onderdeel van mijn leven geworden...

Ingrid

( en zo mooi dat er dankzij dit draadje meer mensen zijn aangehaakt...)

Juno

Juno

01-08-2016 om 15:46

Hier ook

Ik probeer het 's avonds te doen maar momenteel val ik in slaap voordat de sessie voorbij is. Ik download het als ik wifi heb zoadat ik ook in de tent kan headspacen. Is er iemand die het 's ochtends doet?

Sally MacLennane

Sally MacLennane

01-08-2016 om 16:03

prijs

Ik ben momenteel te drukdrukdruk om het uit te zoeken, maar wat kost het eigenlijk? En is het nog steeds creditcard only?

Zwevertje

Zwevertje

01-08-2016 om 17:12

Sally

Volgens mij ruim 50 euro per jaar. Creditcard of niet weet ik niet meer

Wat je kunt doen zolang je er niet voor wilt betalen, is om alleen de eerste 6 sessies (van de eerste serie van 10) steeds te blijven herhalen.

Als je weet of je ermee door wilt gaan en dan een maand- of meteen jaarabonnement wilt afsluiten, doe je pas de 7e sessie. Dan krijg je een mail met een kortingsoptie die vrij kort geldig is, maar die je dan goed kunt gebruiken.

Ken je evt niet iemand die met creditcard voor jou kan betalen mocht het nog steeds met creditcard moeten?

Sally MacLennane

Sally MacLennane

01-08-2016 om 18:05

Zwevertje

Ik zou niet weten wie een creditcard heeft in mijn omgeving, maar ik kan eerst die zes uitproberen natuurlijk. Toch maar eens proberen!

Pennestreek

Pennestreek

01-08-2016 om 22:57

Sally, ik denk dat ik nog een code voor je heb

Heb ik een hele tijd terug ontvangen, maar weet eigenlijk niet of ie nog geldig is. Ik had toen al een jaarabonnement genomen dus schoot er niets meer mee op. Dacht dat ik de mail had weggegooid, maar ik heb hem nog! Ik heb geen mailadres voor dit soort gelegenheden, maar ik denk dat je als forumbeheer mailt, ze je mijn adres wel willen geven. En anders maak ik alsnog iets fakerigs aan...

Zwevertje

Zwevertje

01-08-2016 om 23:04

Pennestreek

Kijk even goed. Denk dat die code echt niet meer geldig is. Maar indien toch, dan is dat mooi meegenomen.

Zwevertje

Zwevertje

12-08-2016 om 09:10

15 x

Wow, gaat goed bij mij. 15 dagen achter elkaar gedaan! Is me nog nooit overkomen. Steeds 's ochtends. Bevalt me erg goed de dag zo zen te beginnen.

Ben gelukkig flexibel in mijn begintijd, dus als ik niet 'op tijd' thuis kan vertrekken door Headspace, vertrek ik gewoon iets later .

Pennestreek, heb je nog iets met code kunnen bestellen?

Zwevertje

Zwevertje

12-08-2016 om 09:14

Voucher

Heel toevallig krijg ik net bericht dat ik een voucher voor een maand gratis gebruik mag geven aan "a friend". Misschien wel omdat ik het 15 dagen achter elkaar gedaan heb .

Dus Sally of Pennestreek (wie het eerst komt...) jullie mogen hem hebben als jullie willen. Meld eerst even hier als je hem wilt hebben. Mail me daarna via forumbeheer of zet hier een anoniem e-mail adres waar ik de code naar toe kan sturen.

Sally, dan heb je denk ik (dus) geen creditcard nodig!

Pennestreek

Pennestreek

12-08-2016 om 10:28

Zwevertje, ik heb hem niet nodig

Ik heb me al voor een jaar geabonneerd, ik wilde mijn voucher juist aan Sally geven. Dus als je je nog meld Sally, je kunt misschien wel 2 maanden gratis aan de slag

Zwevertje

Zwevertje

12-08-2016 om 10:32

Vouchers

Ja, en mocht het de 2e keer onverhoopt niet lukken, dan kan je even een nieuw e-mailadres aanmaken. Dan kan je daar de 2e voucher op gebruiken .

Zwevertje

Zwevertje

12-08-2016 om 10:33

Pennestreek

En leuk dat jij ook aan de Headspace bent . Ik doe het ook met jaarcontracten (nu al mijn 2e). Het kost eigenlijk geen drol als je het per maand bekijkt.

Sally MacLennane

Sally MacLennane

12-08-2016 om 11:25

Ik ben inmiddels voorzien!

Via andere wegen, maar bedankt voor het aanbod!

Ik heb hem nog niet beluisterd wegens drukke dagen, maar ik ga er straks eens goed voor zitten, kan wel even wat relaxing gebruiken na al die drukte (leuke drukte, dat wel).

Zwevertje

Zwevertje

06-02-2017 om 09:30

kort oefenen door de dag heen

Even een vraagje aan gebruikers van Headspace, misschien Ingrid in het bijzonder. Vaak zegt Andy dat je bepaalde beelden/oefeningen door de dag heen, zeg 3 x per dag, even kort moet doen.

Ik vergeet dat altijd. Ik vind het idee heel goed, maar ik denk er niet aan, tenzij ik een reminder in mijn telefoon of zo zet.

Lukt het jullie wel?

Hoe doen jullie dat?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

06-02-2017 om 10:09

Ik heb Mindbell

Op mijn telefoon.
Die geeft ad random door de dag heen een signaaltje af.

Lynna

Lynna

06-02-2017 om 10:24

In Headspace zelf

Bij de instellingen van Headspace kun je reminders aangeven!

IngridT

IngridT

13-02-2017 om 18:10 Topicstarter

Zwevertje.......

Ik zet een kruis op mijn hand. Met rode stift. Dat is het enige dat werkt....

Ingrid( jaja. Doe het nog steeds)

Milcham

Milcham

13-02-2017 om 18:22

Zwevertje

Ik doe het tussen de middag, op aanraden van mijn therapeut. Ik heb er dan nog wat aan gedurende dag itt wanneer ik het 's avonds zou doen. Ik doe het niet dagelijks, is wel mijn streven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.