Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
14-05-2010 om 21:14
Sinds gisteren heb ik een drukkend/pijnlijk gevoel tussen mijn benen. Voor de moeder onder ons; het lijkt of het hoofdje staat... De pijn straalt soms uit naar mijn bovenbenen en als ik loop lijk ik nog het meest op een waggelende eend.
Ook heb ik al een paar keer pijn in mijn onderbuik gehad terwijl het nog geen tijd is om ongesteld te worden...
Natuurlijk ga ik naar de dokter als dit aanhoudt, maar is er iemand die de klachten herkent?
Ik ben 38 jaar.
Vast bedankt.
14-05-2010 om 21:52
Hmm
kan je iets voelen van binnen ?
het klinkt als een verzakking van de blaas of van de baarmoeder, maandag naar de huisarts en dan zit je hoogstwaarschijnlijk dezelfde week nog bij de gyn.
14-05-2010 om 23:00
Verzakking
Ik ben het met Manda eens; het klinkt als een verzakte baarmoeder/blaas/vagina. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/44161-vaginaverzakking-blaasverzakking-baarmoeder-verzakking.html Als ik jou was zou ik zeker maandag even langs de ha gaan om het na te laten kijken.
15-05-2010 om 16:31
Bedankt voor de informatie
Zelf dacht ik al aan een verzakking omdat mijn moeder dat ook gehad heeft. Ik geloof dat zij toen ongeveer even oud was als ik nu.
Ik ga dinsdag even langs de dokter!