Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Monique D*

Monique D*

04-06-2015 om 15:25

Vaccinatie tegen baarmoederhalskanker: niet goed?


Antikwakje

Antikwakje

14-06-2015 om 09:24

Onno

Onno, zou je antwoord willen geven op mijn eerdere vragen? Over waar je die superieure medische kennis hebt opgedaan? Heb je geneeskunde en / of farmacie gestudeerd? En welke postdoctorale opleidingen heb je afgerond? Waarop ben je gepromoveerd?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

14-06-2015 om 09:43

Hahaha

Zijn plaatje draait vrolijk door.

Hadewich

Hadewich

14-06-2015 om 10:08

Tssss...

En maar door bazelen, en vaag blijven die Onno. Is dat nou een leuke hobby, ongefundeerd mensen proberen bang te maken?

Lieke

Lieke

14-06-2015 om 10:53

Hadewich

Nee, dat is een verkooptechniek.

Hadewich

Hadewich

14-06-2015 om 11:13

En dat...

is erg...Ik weet dat het een verkooptechniek is, maar hier werkt dat juist averechts. Maar Onno blijft doorgaan, lijkt dan meer een hobby!

Caesar

Caesar

14-06-2015 om 11:15

Gevaarlijk

Wat Onno doet is ronduit gevaarlijk.

Hadewich

Hadewich

14-06-2015 om 11:17

Jep

Ben ik met je eens, Caesar.

Yeti

Yeti

14-06-2015 om 15:32

Welke andere catastrofe?

Onno, welke catastrofe bedoel je? De toename van autisme?

Onno

Onno

14-06-2015 om 15:52

Zembla

Heeft iemand hier die reportage eigenlijk wel gezien? Daar blijkt uit dat ik toch echt niet de enige ben die zijn twijfels heeft.

Antikwakje

Antikwakje

14-06-2015 om 16:23

Dan maar zo Onno

Je gebruikt in deze discussie stelselmatig een drogreden, de zogenaamde ad verecundiam (of autoriteitsargument). Dat is al niet zo netjes, maar gênant en dommig als je wat betreft kennis over het onderwerp vaccinatie ernstig tekort schiet (een andere conclusie is uit jouw bijdragen amper te trekken). Je wil mijn vragen kennelijk graag ontwijken, dus draaien we het om: corrigeer me maar als ik het fout heb:

- Onno heeft voor de discussie geen relevante universitaire studie afgerond
- en heeft dus al helemaal geen postdoctorale opleiding afgerond
- en is ook niet gepromoveerd

Is op zich niet eens zo belangrijk: je hebt bovenstaande natuurlijk niet nodig om zinnige en verstandige bijdrages aan de discussie te leveren. Maar hou op met dat arrogante geblaat, dat is echt ongepast.

Yeti

Yeti

14-06-2015 om 17:00

Jammer Onno

Als je de moeite had genomen om onze bijdragen te lezen, zou je weten staat onder meer ikzelf de uitzending inderdaad gezien heb. Er zaten alleen verdachtmakingen in. Het enige flintertje bewijs kwam van de Amerikaanse arts die zei dat het vaccin weldegelijk werkte.
Maar nu herhaal ik mezelf, dit heb ik in het begin van deze draad al uitgebreid beschreven.

aha!!

Onno zegt: "…ik toch niet de enige [ben] die twijfels heeft"

Dat klinkt alweer heel anders. Je twijfelt dus, Onno. Waarom blaas je dan zo hoog van de toren? Dat is toch volstrekt ongepast??

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.