Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-08-2023 om 18:04
ik loop al 3 maanden rond met dit probleem en nergens kan ik vinden of iemand dit herkent of ook heeft. Dus ik dacht nu meld ik me aan op een forum en hoop geruststelling te vinden.
Mijn verhaal , ik ben een vrouw van 42 en heb sinds 3 maanden last van roze /bruine afscheiding. Ben bij huisarts geweest die vertelde in de eerste instantie dat vanaf je 40ste vrouwen hier last van kunnen krijgen. Uiteindelijk op mijn verzoek is er een uitstrijkje gemaakt en zijn er kweekjes afgenomen om alle 'enge' dingen uit te sluiten . Daarna ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog die heeft me grondig onderzocht en heeft uiteindelijk een behandeling gedaan met zilvernitraat aan de baarmoedermond. Dit hielp ook niet en wellicht moet het twee keer wat ze toen al zei. Vervolgens hebben ze vorige week ook mijn urine nog gecontroleerd op bloed om ook die 'enge' dingen uit te sluiten . Ook daar kwam niks uit. Ik word er heel onzeker van en blijf me afvragen wat het dan toch moet zijn sta ik iedere dag een inlegkruisje roze/bruine ellende verlies. Is het dan hormonaal en pre menopauze en moet ik me er bij neerleggen. De dokter weet het ook gewoon niet en ik word er soms best angstig van. En bang om naar de wc te gaan als ik het weer voel gebeuren. Ik hoop dat iemand tips heeft of zich herkent....
21-08-2023 om 20:04
ik had niet zo heel veel bloedverlies eerlijk gezegd, en ook niet felrood. Net als jij een inlegkruisje per dag. Eerder rozig. Ik voelde wel duidelijk een bal in mijn onderbuik en moest veel vaker plassen. Omdat ik wist dat ik 2 vleesbomen heb ik pas hard genoeg aan de bel getrokken toen ik begon te vloeien. Maar “better safe than sorry.” Als ik door iemand een beetje bang te maken kan vermijden dat nog zo’n iemand door dezelfde ellende gaat: doe ik graag
Sini
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.