Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-02-2010 om 10:34
IK kreeg precies op mijn 21e verjaardag migraine, wist niet dat het dat was, maar later had ik het wel door. Daarna ha dik het eerst af en toe maar werd hets teeds vaker en heftiger. IK heb jaren Immigran 100 mg gebruikt, dat hielp meestal wel als ik snel genoeg wasom in te nemen, maar heeft best heftige bij werkingen bij mij. Heel benauwd en uitgeput.
Heb nu sindseen paar maanden Metoprolol(Betablokkers) die ik elke dag moet nemen preventief. Werkt wel, maar wat mij betreft nog niet goed genoeg. Dus heb er nu ook Maxalt 10mg smelttablet erbij gekregen en daar heb ik gelukkig minder bij werkingen bij maar werking is iets minder.
Als ik een aanval heb dan is het ook goed raak. Stemmingwisseling, aura, hoofdpijn tot ik er gek van wordt en soms ook overgeven.Op zo'n moment zou ik het liefst een spuitje willen, morfine of wat dan ook slaapmiddel dat ik het niet meer voel.
IK gebruik ook Tokotholinolie en smeer dat op mijn voorhoofd, slapen en nek en hoofdhuid, dat verlicht een klein beetje, maar meer weet ik niet. Ja in een donkere geluidsdichte kamer liggen, maar als je echt hondsbereord bent wil je ook niet liggen want dan let je daar alleen maar meer op.
Wie heeft nog wat tips en middeltjes die verlichting geven?
10-02-2010 om 19:42
Ik vond het boek van Karol van Bastelaar : Minder hoofdpijn en migraine! een aanrader.