Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Ik heb kanker

dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een  leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen. 
sini


😢 hier ben ik even stil van… Vandaag hebben een collega en de man van een andere collega juist gelukkig goed nieuws gekregen. Drie keer is scheepsrecht gaat hier helaas niet op. Hele dikke knuffel Sini. En natuurlijk ook voor je man en kinderen.

stil, slikken, nog een keer slikken want je bericht komt binnen.
iets anders weet ik op dit moment niet.

Wat een heftig en verdrietig bericht Sini. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou. En voor je gezin. Ik hoop vurig dat de behandeling aan zal slaan.

Sterkte Sini, wat heftig, wat een spanning. Hopelijk keert het ten goede🍀🙏🍀

Ach nee Sini wat een vreselijk bericht.

🕯️🕯️🕯️

ach Sini, wat een rotbericht. Dikke knuffel. Wat een zwaar traject ga je in. 

Ach, wat een akelig nieuws Sini! Ik wens jou en je dierbaren heel veel sterkte komende tijd.

Ach nee Sini, wat een rotbericht. Heel veel sterkte de komende tijd!

Wat een naar, verdrietig bericht. Heel veel sterkte Sini.

Sinilind schreef op 09-06-2023 om 20:17:

ik heb geen goed nieuws gekregen vandaag. Ten eerste was het op de scan zichtbaar dat ik een longembolie heb (wat ik niet voelde, heel Vreemd). Maar de scan laat ook zien wat op uitzaaiingen lijkt. Woensdag vergadert de team en hoogstwaarschijnlijk wordt het een heftige chemo zonder enige garantie op genezing.
sini

Oh wat een rot nieuws zeg! Mijn moeder heeft dit jaren geleden 2 keer gehad, kort na een operatie maar zij had het wel wat benauwd en kortademig. Waarschijnlijk moet je je nu ook rustig houden? En dan ook nog uitzaaiingen te zien, dat is zeker heftig! Schrijf hier maar goed van je af als je daar behoefte aan hebt. Heel veel sterkte de komende periode. 

Wat akelig. Ik hoop dat ze het niet goed zien, of dat het toch te behandelen is. En dat je nog een lange gelukkige tijd tegemoet gaat (na de behandelingen). Heel veel sterkte Sinilind....

Sinilind schreef op 09-06-2023 om 20:17:

ik heb geen goed nieuws gekregen vandaag. Ten eerste was het op de scan zichtbaar dat ik een longembolie heb (wat ik niet voelde, heel Vreemd). Maar de scan laat ook zien wat op uitzaaiingen lijkt. Woensdag vergadert de team en hoogstwaarschijnlijk wordt het een heftige chemo zonder enige garantie op genezing.
sini

Dat is zeker geen goed nieuws. Ik hoop dat je woensdag wat meer duidelijkheid krijgt over het te volgen traject en de perspectieven. Maar weet dat je het traject niet alleen in gaat. Wij gaan met je mee.

Tsjor

Wat een naar en heftig bericht. Sterkte Sini!

Oh Sini wat een klap! Hopelijk komt er snel duidelijkheid over de behandeling, mét lichtpuntjes.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.