Gezondheid
Sinilind
27-05-2023 om 15:38
Ik heb kanker
dag allemaal
2 weken is mijn baarmoeder verwijderd, de gynaecoloog ging ervan uit dat het een vleesboom was. Het gaat helaas om een vrij zeldzame vorm van kanker, een leiomyosarcoom (kanker van de spier). Ik word volgende week doorgestuurd naar het A. Van Leeuwenhoek voor verdere onderzoek en behandeling. De grond is onder mijn voeten weggeslagen.
sini
Jonagold
09-06-2023 om 21:20
😢 hier ben ik even stil van… Vandaag hebben een collega en de man van een andere collega juist gelukkig goed nieuws gekregen. Drie keer is scheepsrecht gaat hier helaas niet op. Hele dikke knuffel Sini. En natuurlijk ook voor je man en kinderen.
Ysenda
09-06-2023 om 21:31
stil, slikken, nog een keer slikken want je bericht komt binnen.
iets anders weet ik op dit moment niet.
MamaE
09-06-2023 om 21:58
Wat een heftig en verdrietig bericht Sini. Heel veel sterkte en een dikke knuffel voor jou. En voor je gezin. Ik hoop vurig dat de behandeling aan zal slaan.
TrefleQ
09-06-2023 om 22:29
Sterkte Sini, wat heftig, wat een spanning. Hopelijk keert het ten goede🍀🙏🍀
JackieBrown
09-06-2023 om 22:53
ach Sini, wat een rotbericht. Dikke knuffel. Wat een zwaar traject ga je in.
EmmaT
10-06-2023 om 07:25
Ach, wat een akelig nieuws Sini! Ik wens jou en je dierbaren heel veel sterkte komende tijd.
GinnyTwijfelvuur
10-06-2023 om 08:54
Ach nee Sini, wat een rotbericht. Heel veel sterkte de komende tijd!
Poezekat
10-06-2023 om 10:30
Sinilind schreef op 09-06-2023 om 20:17:
ik heb geen goed nieuws gekregen vandaag. Ten eerste was het op de scan zichtbaar dat ik een longembolie heb (wat ik niet voelde, heel Vreemd). Maar de scan laat ook zien wat op uitzaaiingen lijkt. Woensdag vergadert de team en hoogstwaarschijnlijk wordt het een heftige chemo zonder enige garantie op genezing.
sini
Oh wat een rot nieuws zeg! Mijn moeder heeft dit jaren geleden 2 keer gehad, kort na een operatie maar zij had het wel wat benauwd en kortademig. Waarschijnlijk moet je je nu ook rustig houden? En dan ook nog uitzaaiingen te zien, dat is zeker heftig! Schrijf hier maar goed van je af als je daar behoefte aan hebt. Heel veel sterkte de komende periode.
Egel.
10-06-2023 om 10:31
Wat akelig. Ik hoop dat ze het niet goed zien, of dat het toch te behandelen is. En dat je nog een lange gelukkige tijd tegemoet gaat (na de behandelingen). Heel veel sterkte Sinilind....
tsjor
10-06-2023 om 11:06
Sinilind schreef op 09-06-2023 om 20:17:
ik heb geen goed nieuws gekregen vandaag. Ten eerste was het op de scan zichtbaar dat ik een longembolie heb (wat ik niet voelde, heel Vreemd). Maar de scan laat ook zien wat op uitzaaiingen lijkt. Woensdag vergadert de team en hoogstwaarschijnlijk wordt het een heftige chemo zonder enige garantie op genezing.
sini
Dat is zeker geen goed nieuws. Ik hoop dat je woensdag wat meer duidelijkheid krijgt over het te volgen traject en de perspectieven. Maar weet dat je het traject niet alleen in gaat. Wij gaan met je mee.
Tsjor
Mija
10-06-2023 om 12:33
Oh Sini wat een klap! Hopelijk komt er snel duidelijkheid over de behandeling, mét lichtpuntjes.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.