Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
07-02-2009 om 15:49
bij de tandarts? Ja, zomaar een suf vraagje tussendoor. Maar ik zit er nogal eens, in die stoel. Vorige week weer 2 uur met mijn snavel open gezeten. En ik kijk en zie alllllles. Ze zouden voor mij wel een TV-scherm op mogen hangen naast die lamp.
Vriendin van mij doet altijd haar ogen dicht, wil het niet zien, heeft last van de lamp enzovoort.
Tijd vor een vergelijkend warenonderzoekje
Tirza
12-02-2009 om 16:59
Wil alles zien
Als ik bij een dokter ben wil ik álles zien en volg dus alles wat hij doet.
14-02-2009 om 00:23
Half open
Eerst open bij spiegeltje/haakje. Bij een behandeling gaan ze half dicht. Ik gluur door mijn wimpers heen, ik wil zien welk apparaat in mijn mond verdwijnt.Spetters worden opgevangen door mijn bril. Dus na behandeling moet ik even de ramen lappen.
14-02-2009 om 12:51
Wat is dat toch met die spetters?
Ik hoor iedereen maar over spetters, ik heb dat helemaal niet zo. Tenminste, niet bij de ta, bedenk ik mij nu. Wel bij de mondhygieniste. Aha, dat zal het zijn. Die spoelt meer
Tirza G.
14-02-2009 om 23:23
Tirza
Mijn tandarts doet alles zelf. Dus geen mondhygiëniste. Het gespetter is de hoge druk spuit die op mijn gebit wordt losgelaten.