Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-12-2022 om 01:10
Iemand die mee wil schrijven over gezonder (proberen te) leven?
In verleden wel afval- draadjes hier geweest. Voor mij is afvallen nu niet aan de orde. Op gewicht blijven wel maar dat is voor mij nu zeker niet het belangrijkste, gezondheid wel.
Laatste tijd weer in flink wat slechtere gewoontes vervallen en wil weer een pas op de plaats maken.
Wie doet mee?
22-12-2024 om 11:20
Isabella70 schreef op 22-12-2024 om 10:35:
Hoe gaat het nu Dan? Heb je alle uitslagen?
Nee, de uitslag van de ct scan staat eind januari gepland, dit ivm de locatie. Maar de echo was in elk geval goed, rest heb ik maar half verstaan (fietstest en ecg) door de zenuwen. Ik ga er vanuit dat er echt wel eerder gebeld wordt als er toch verontrustende dingen te zien waren op de ct scan (verstopte aders bijvoorbeeld). In elk geval konden ze de ct scan wel uitvoeren met contrastvloeistof dus dat houdt in dat er geen problemen zijn met teveel kalk in mijn aderen, in dat geval zou de scan verder gaan zonder contrastvloeistof.
Ik probeer me gewoon rustig te houden in mijn vrije tijd, wel leuke dingen doen uiteraard zoals iets lekkers bakken, dat geeft me veel voldoening. Op het werk is het lastig om me niet druk te maken maar daar zal ik toch iets op moeten bedenken. Waarschijnlijk zal het over een paar weken wel verbeteren omdat de bezetting beter zal zijn dan nu waardoor ik minder druk zal ervaren.
22-12-2024 om 19:53
Spannend nog dus, fijn dat echo iig al goed was.
Hou je grenzen in de gaten op je werk en laat je niet gek maken. Valt hier ook niet mee soms.
23-12-2024 om 13:01
Ik vind het geen probleem om een stapje extra te zetten maar kan het niet verdragen dat een aantal collega's constant lopen te klagen. Ze zijn al vaak vrij maar als ze er zijn, is het ook steeds wat. Hen ermee confronteren helpt niet, worden alleen maar boos. Al zegt dat vooral alles over hen, daar trek ik me dus niks van aan.