Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Geprikt met Pfizer, Moderna, Astra Zeneca of Janssen vaccin


Poezie, ik heb precies hetzelfde probleem. Op 28 mei geprikt. Vorige week ofzo gebeld omdat er niks te zien was bij Mijn Rivm. Er schenen achterstanden te zijn in het doorgeven. Soit. Maar die app betrekt de gegevens rechtstreeks uit de ggd systemen. Dus waarom die prik daar dan niet bekend is, is mij een raadsel.  Echt gerust ben ik er niet op. Maar iets geruster nu jij hetzelfde hebt.

Groeten,

Temet  

Poezie

Poezie

24-06-2021 om 19:05 Topicstarter

Temet schreef op 24-06-2021 om 18:52:

Poezie, ik heb precies hetzelfde probleem. Op 28 mei geprikt. Vorige week ofzo gebeld omdat er niks te zien was bij Mijn Rivm. Er schenen achterstanden te zijn in het doorgeven. Soit. Maar die app betrekt de gegevens rechtstreeks uit de ggd systemen. Dus waarom die prik daar dan niet bekend is, is mij een raadsel. Echt gerust ben ik er niet op. Maar iets geruster nu jij hetzelfde hebt.

Groeten,

Temet

Haha, idem: altijd goed om te weten dat je niet de enige bent...

Mijn 16- jarige heeft ook zijn prik gepland. Heeft al corona gehad, maar wil wel de chip, zegt hij. Wel handig om magnetisch te zijn

Van de 455000 Janssen vaccinaties zijn er 300.000 nog niet ingevoerd bij RIVM.nl staat in the paper.

gr Angela

https://www.nu.nl/coronavirus/6141520/bijna-70-procent-van-bloeddonoren-heeft-antistoffen-corona.html#coral_talk_wrapper

Grote immuniteit al! Bijna 54 procent hiervan heeft een prik gehad,  de rest heeft natuurlijke immuniteit. 

Angela1967 schreef op 24-06-2021 om 19:47:

Van de 455000 Janssen vaccinaties zijn er 300.000 nog niet ingevoerd bij RIVM.nl staat in the paper.

gr Angela

En ook niet op te halen in CoronaCheck. Ik was al gealarmeerd maar het zou binnenkort in orde moeten komen.

“Janssen-vaccinaties ontbreken in de CoronaCheck-app

Wie is gevaccineerd met de coronaprik van Janssen, heeft waarschijnlijk nog geen registratie in de Corona-Check-app. Er ontbreken zo'n 300.000 vaccinaties in de app, bevestigt de GGD GHOR. "We verwachten morgen in de loop van de dag dat deze vaccinaties wel zichtbaar zijn in de app", zegt een woordvoerder. In totaal zijn er 455.000 prikken met het vaccin van Janssen gezet.”

komt van liveblog Rtl4


Poezie

Poezie

24-06-2021 om 20:01 Topicstarter

Mija schreef op 24-06-2021 om 19:55:

[..]

En ook niet op te halen in CoronaCheck. Ik was al gealarmeerd maar het zou binnenkort in orde moeten komen.

“Janssen-vaccinaties ontbreken in de CoronaCheck-app

Wie is gevaccineerd met de coronaprik van Janssen, heeft waarschijnlijk nog geen registratie in de Corona-Check-app. Er ontbreken zo'n 300.000 vaccinaties in de app, bevestigt de GGD GHOR. "We verwachten morgen in de loop van de dag dat deze vaccinaties wel zichtbaar zijn in de app", zegt een woordvoerder. In totaal zijn er 455.000 prikken met het vaccin van Janssen gezet.”

komt van liveblog Rtl4


Dank voor deze info, we wachten het maar weer af!

Dank! Kennelijk dus een Janssen-probleem. Hebben wij weer

Groeten,

Temet

Mija schreef op 24-06-2021 om 19:55:

[..]

En ook niet op te halen in CoronaCheck. Ik was al gealarmeerd maar het zou binnenkort in orde moeten komen.

“Janssen-vaccinaties ontbreken in de CoronaCheck-app

Wie is gevaccineerd met de coronaprik van Janssen, heeft waarschijnlijk nog geen registratie in de Corona-Check-app. Er ontbreken zo'n 300.000 vaccinaties in de app, bevestigt de GGD GHOR. "We verwachten morgen in de loop van de dag dat deze vaccinaties wel zichtbaar zijn in de app", zegt een woordvoerder. In totaal zijn er 455.000 prikken met het vaccin van Janssen gezet.”

komt van liveblog
.


Mijn zoon belde gisteren voor Janssen. Kon dezelfde middag nog terecht en hij heeft vanmiddag zonder problemen de qr code kunnen opvragen. Schiet mij maar lek. Er stond nog niks in mijn rivm. Wel bij de GGD natuurlijk. Hij is gisteren pas om half vier geprikt en binnen 24 uur al die qr code in die niet zo geweldig werkende app

En ik heb hem gescand. Hij heeft echt een groene vink en daarna een akkoord. 

Poezie

Poezie

25-06-2021 om 08:32 Topicstarter

Yessss, het is inmiddels gelukt! 😀

Bij mij ook! QR-code is binnen 😀

A-nick schreef op 24-06-2021 om 15:38:

Rhonda

De batch was niet bedorven, het is algemeen bekend dat de 2e prik met Pfizer bij de meeste mensen meer bijwerkingen geeft dan de 1e prik.

Bij AZ is het omgekeerd: 1e prik vaker bijwerkingen, 2e minder.

A-nick, denk je dat ik niet goed bij mijn hoofd ben? Ik werk in een ziekenhuis.......... Het was een grapje.

Nee hoor Rhonda, ik ken je een klein beetje via OO. Maar veel mensen beweren nog veel idioterie dingen over die vaccins. Helaas zelfs in de zorg. Voor je het weet gaat een grap een eigen leven leiden en wordt fake news. Vandaar mijn reactie.

Hiep hoera, ook mijn prik is nu geregistreerd! Niet dat ik plannen had om ergens heen te gaan waar een QR code voor nodig is, maar wat niet is kan nog komen.

Groeten,

Temet

A-nick schreef op 25-06-2021 om 11:26:

Nee hoor Rhonda, ik ken je een klein beetje via OO. Maar veel mensen beweren nog veel idioterie dingen over die vaccins. Helaas zelfs in de zorg. Voor je het weet gaat een grap een eigen leven leiden en wordt fake news. Vandaar mijn reactie.


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.