Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

Geprikt met Pfizer, Moderna, Astra Zeneca of Janssen vaccin


Ysenda en Tijgeroog, bedankt. Daar had ik niet aan gedacht.

Ook al is de witte vlek na twee dagen bijna weg, toch morgen naar huisarts voor antibiotica.

Poezie

Poezie

24-06-2021 om 11:02 Topicstarter

Ik heb inmiddels de CoronaCheck app gedownload om een QR code aan te maken om mijn vaccinatie in te zetten.

Mij is het nog niet gelukt, jullie wel? (Is bij mij nog niet beschikbaar.)

Eind juni lees ik in FAQ dus klopt dat het nog niet te zien is. Ik neem me voor km elke dag even te checken....

gr Angela

Ik (52) ben gevaccineerd met Janssen, man (59) met Pfizer. Ik heb nergens last van gehad en hij alleen een zware arm (bij prik 1 en 2). 
Kinderen (27, 23, 21 en 19) hebben inmiddels ook een afspraak 

Ow, hij pakt mijn smiley niet.

De optie om een vaccinatie QR code te maken is onderwijl toegevoegd. In mijn geval heeft het geen zin om het te proberen, ik krijg mijn 2e prik pas over 2 weken. Ik lees elders dat zoveel mensen het momenteel proberen dat DigiD onbereikbaar is.

Poezie

Poezie

24-06-2021 om 13:58 Topicstarter

OmaVan2 schreef op 24-06-2021 om 13:42:

De optie om een vaccinatie QR code te maken is onderwijl toegevoegd. In mijn geval heeft het geen zin om het te proberen, ik krijg mijn 2e prik pas over 2 weken. Ik lees elders dat zoveel mensen het momenteel proberen dat DigiD onbereikbaar is.

O echt?? Bij mij is ie nog steeds niet zichtbaar 😕

Poezie

Poezie

24-06-2021 om 14:03 Topicstarter

Poezie schreef op 24-06-2021 om 13:58:

[..]

O echt?? Bij mij is ie nog steeds niet zichtbaar 😕

O, nu wel. Ik moest hem eerst updaten.

Zondag tweede prik Pfizer gehad, niks aan de hand, tot ik 24 uur later instortte: doodmoe. Ik heb 13 uur geslapen en werd dinsdag met te-lang-in-bed-gelegen-hoofdpijn wakker. Na het ontbijt en een douche was dat weg.

Op het werk (ziekenhuis) mochten mensen die niet met patiënten werken ook een prik halen en hoefden ze niet naar de GGD en van degenen die maandag geprikt waren met hun tweede prik, waren er een heleboel dinsdag ziek. Leek wel alsof de batch bedorven was, maar dat kan natuurlijk niet.

Rhonda

De batch was niet bedorven, het is algemeen bekend dat de 2e prik met Pfizer bij de meeste mensen meer bijwerkingen geeft dan de 1e prik.

Bij AZ is het omgekeerd: 1e prik vaker bijwerkingen, 2e minder.

Poezie

Poezie

24-06-2021 om 17:45 Topicstarter

Nou kwam ik er eindelijk door bij de CoronaCheck app, blijkt dat ze de gegevens van mijn vaccinatie niet kunnen ophalen ☹. (En ik dus geen QR code kan aanmaken.)

Blijkbaar heeft de GGD ze niet (goed) geregistreerd?

Poezie schreef op 24-06-2021 om 17:45:

Nou kwam ik er eindelijk door bij de CoronaCheck app, blijkt dat ze de gegevens van mijn vaccinatie niet kunnen ophalen ☹. (En ik dus geen QR code kan aanmaken.)

Blijkbaar heeft de GGD ze niet (goed) geregistreerd?

Bij mij duurde het 2,5 week om mijn 1e vaccinatie te zien in Mijn Rivm. Geen idee waarom dat zo traag gaat. Als in inlogt in coronatest.nl en je vaccinaties staan daar dan komt het goed

Poezie

Poezie

24-06-2021 om 18:11 Topicstarter

Plantenbak schreef op 24-06-2021 om 18:01:

[..]

Bij mij duurde het 2,5 week om mijn 1e vaccinatie te zien in Mijn Rivm. Geen idee waarom dat zo traag gaat. Als in inlogt in coronatest.nl en je vaccinaties staan daar dan komt het goed

Ik ben bang dat het niet (vanzelf) goed komt. Op de site coronatest.nl staat wel dat de vaccinatieafspraak is afgerond, maar verder niets. Ik ben al vier weken geleden ingeënt maar de registratie wordt niet gevonden door de CoronaCheck app en staat nog steeds niet in "Mijn RIVM ".

Zojuist heb ik de GGD maar weer gemaild, hopelijk kunnen ze dit snel oplossen. 

Mij is het gelukt, ik heb de QR-code.

Hier is het mijn zoon ook gelukt met de QR code. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.