Gezondheid Gezondheid

Gezondheid

69er

69er

13-05-2015 om 10:40

deense documentaire over hpv vaccinatie


Ad Hombre

Ad Hombre

20-05-2015 om 07:25

AnneJ

Die verhalen gelden bij alle vaccinaties en niet specifiek bij dat tegen HPV. Goeie argumenten ook om nooit meer naar de dokter of naar een ziekenhuis te gaan. Vergeet ook niet de recente problemen met die fabrikant van injectiespuiten mee te nemen. En het verkeer. Je wilt niet weten wat voor gevaren je hier moet trotseren om ueberhaupt bij het ziekenhuis binnen te komen.

En dan tel ik die UFO's nog niet eens mee!

"The mistake produced 120,000 doses of polio vaccine that contained live polio virus."

Dit was in 1955, zo ongeveer in de tijd van DES en softenon.

"500 cases of Guillain Barre syndrome ATTRIBUTABLE TO THE VACCIN had been diagnosed."

Dat was ruim 40 jaar geleden. Je zou bijna denken dat we daarvan geleerd hebben.

"Het negeren van de procedures daarvan, zoals is gebeurd bij de introductie van de vaccins tegen baarmoederhalskanker, is een risico."

En van die ene bijzin lever je dan weer *geen* link, toeval of bewuste taktiek van een antivax angstzaaier? Een zorgvuldige mix van leugens en waarheid doet het altijd goed als je graag angstzaait.

https://www.aan.com/PressRoom/Home/PressRelease/692

"The HPV vaccine does not increase the risk of developing Guillain-Barré syndrome, according to a study released today that will be presented at the American Academy of Neurology’s 61st Annual Meeting in Seattle, April 25 to May 2, 2009. Guillain-Barré is a disorder that causes muscle weakness and tingling that can progress to paralysis. "

Dat klinkt zowaar alsof het wel onderzocht en gemonitordis. Nou, vooruit, misschien is het prudent een jaartje af te wachten bij een nieuw vaccin of er dat soort problemen optreden. Maar hoelang is het HPV vaccin al op de markt? 10 jaar? En voorlopig denken alleen de aluhoedjes dat er wat mis mee is.

Mijn stelling is dat dat met name komt doordat het over sex bij tienermeisjes en kanker gaat. Allebei zaken waar je liever niet over nadenkt als het over je kinderen gaat. Dus dan nog een beetje stoken met argumenten die in feite tegen de hele westerse medische industrie ingaan en duizenden domme meelopers die zichzelf oh zo kritisch vinden kiezen 'het zekere voor het onzekere'.

Het zou een giller zijn als het niet zoveel slachtoffers gaat eisen.

Pieter

Pieter

20-05-2015 om 07:41

annej

Interessant ook dat je naast het niet toevoegen van een link (zie Ad Hombre) ook bij je voorval niet even noemt dat dat 60 (ZESTIG) jaar geleden was. Als we alles wat er toen gebeurde meewegen in onze beslissingen kun je maar beter zelfmoord plegen ipv naar de dokter te gaan.

Herhaling

#17
"De eerste discussie hebben we vorig jaar al behandeld. Zie: Is de maagdenprik overdreven of niet? Ons antwoord was toen: we weten het niet. Feit is wel dat het advies van de Gezondheidsraad om de hpv-vaccinatie op te nemen in het RVP, strijdig is met minstens vier van de zeven criteria die ze zelf gedefinieerd hebben. "

methode Onno

Ad, ik begin zo langzamerhand haast te geloven dat jij eigenlijk juist anti prikken bent. Iedereen met bedenkingen is gek en dom en gevaarlijk en wat al niet. Je klinkt precies als Onno, heb je dat in de gaten?

Ad Hombre

Ad Hombre

20-05-2015 om 09:02

Jippox

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig, bedoel je? Zolang de bedenkingen enigszins rationeel zijn, OK.

Maar ik doorzie de manipulatie en dat maakt me kwaad. Mensen die manipuleren en mensen die zich laten manipuleren hebben in de geschiedenis al veel ellende aangericht. In feite is het ook een soort samenzweringsrhetoriek. Daar waren de Nazi's ook dol op.

En de diefstal van het woord 'kritisch', daar heb ik ook een broertje aan dood. Als er iemand kritisch is ben *ik* het wel. Dit is gewoon meelopen met de zogenaamd kritische kudde.

ik snap je wel

Maar ik vind het oprecht jammer dat je toon je boodschap soms in de weg staat. Daarvoor is het te belangrijk. Je kunt sommige opmerkingen ook weglaten, dan blijft alleen de boodschap over. Die komt dan veel sterker over denk ik.

Ad Hombre

Ad Hombre

20-05-2015 om 09:25

Jippox

Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.

hû!

Je bent het met me eens?? Wil je niet van die enge dingen zeggen

Ben het volledig eens met Ad en andere pro-prikkers

De kleine risico's die een vaccinatie met zich brengen wegen mijns inziens ruim op tegen de voordelen. En ik weet dat de inenting tegen HPV niet 100% garandeert dat mijn dochter geen BHK zal krijgen. Maar ik ben blij met elke vermindering van dat risico. Daarom heb ik destijds mijn kinderen ook laten inenten tegen pneumokokken en meningokokken. Dat biedt ook zeker geen 100% bescherming tegen meningitis, maar alle kleine beetjes helpen. Het zijn toch mogelijk dodelijke ziektes, als ik de kans dat mijn kinderen die krijgen ook maar iets kan verkleinen zal ik dat zeker niet laten.
Ik vraag me af, al die antivaxxers, wat doen die als ze naar een buitenland reizen waar inentingen aanbevolen worden, zoals DTP, tyfus en hepatitis? Ook maar niet inenten? Lijkt me toch niet... Wat is dan het verschil met inentingen uit het RVP??

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.