Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-04-2012 om 16:09
Mijn hoesje van Belkin is na10 maanden intensief gebruik versleten. De iPad was ook aan de achterkant beschermd en ik kon hem neerzetten. Wat is een fijne hoes die voor en achter beschermt, waarbij de iPad uitgaat als hij wordt dicht geklapt en die niet al teveel bulk toevoegt aan het apparaat?
Rosa van der Zanden
23-04-2012 om 10:46
Melkco
Ik heb het hier al vaker vermeld, ik heb een hoes van Melkco. Of -ie ook tien maanden meegaat, is nog afwachten. Het ontwerp is gelijk aan de Smartcover van Apple, maar de achterkant van je iPad wordt ook beschermd.
Chris
23-04-2012 om 11:12
Targus
Ik heb deze:
http://www.paradigit.nl/Paradigit/product/ZPR_021TAB/06_SLEEVES/productdetails/80005394/Targus_Premium_Click_In_Case_The_new_iPad/THD00604EU_50/default.aspx
Gekregen vorige week voor mijn verjaardag en ik weet nog neit of die het 10 maanden uithoudt