Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Zwart gat na melding

http://m.spitsnieuws.nl/pl/svt/si/tmg_spits/po/opnl/dk/spitsnews.05-14-2012.0047p0000/sc/spitsalgemeen/ms/DK9Ot9yiUX/r/1337007491/pa/269341

Hmmm, tja, zal wel weer een evidence based protocol op gezet worden.

Het blijft een heikel punt. Zodra je gemeld bent krijg je hulpverleners ook bijna niet meer in de benen. Die gaan afwachten hoe die rechtzaken aflopen of vragen of er al een gezinsvoogd is zodat ze met jou geen zaken hoeven doen.

Dus mocht je een zorgmelding overwegen bedenk dan dat de hulp in ieder geval gewoon door moet gaan. En trek niet je handen er vanaf.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kraamzuster

kraamzuster

15-05-2012 om 02:16

Het gaat ook wel eens goed!

Vorige maand deed ik een melding bij het AMK, diezelfde dag nog werd ik gebeld dat het serieus genomen werd en er actie werd ondernomen. Een week later werd ik gebeld door de hulpverlener onder wiens verantwoordelijkheid het is gekomen met de belofte dat ik bij afsluiting op de hoogte gebracht wordt.
Dit is ook mijn ervaring bij meldingen in het verleden.
Dit mag ook wel eens gezegd worden naast alle negatieve berichtgeving.

Leen13

Leen13

16-05-2012 om 00:17 Topicstarter

Margriet

Dankjewel. Een aardige analyse. Hopelijk komt er nu een tijd waarin er weer kleinschaliger en mensgerichter gewerkt gaat worden. Zal ook wel weer valkuilen hebben maar dit is ook niet handig. Een kolchoz inderdaad waarin niemand zich verantwoordelijk voelt voor het probleem.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.