Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
blokje

blokje

12-10-2013 om 16:34

zonder begeleiding naar legoworld

hoi, ik wil mijn zoon voor zijn verjaardag een kaartje naar legoworld geven.
Ik wil hem dan samen met zijn broer laten gaan. Ze zijn 13 en 10 en kunnen
dat prima samen. Ik ben die dag in Utrecht aan het werk, 15 min van de jaarbeurs.
Hebben jullie je kinderen daar wel eens alleen heen laten gaan? groeten Bolkje

amk

amk

12-10-2013 om 17:51

mag het wel?

bij veel,van dit soort evenementen moeten kinderen onder de 12 begeleid worden door iemand die tenminste 18 is.

jessica 5

jessica 5

18-10-2013 om 00:56

blokje

Gewoon doen !. Er staat nergens dat begeleiding gewenst is. Hier nog niet zonder begeleiding ( 11). Gaat mij meer om de reis dan het er zijn. Leuk cadeau om te geven!.

Rafelkap

Rafelkap

20-10-2013 om 14:10

al geweest?

Ik weet niet of ik al te laat ben, maar wij zijn er vandaag geweest en lijkt mij goed te doen voor een 10 en 13 jarige. Moeten we wel goed bij elkaar blijven want het is heel druk.

blokje

blokje

02-11-2013 om 22:40

hoe het ging

Nog hartelijk dank voor jullie reacties. Even hoe het ging: ik heb Legoworld gemaild of het mocht. Het mocht op eigen risico. Ik ben gelijk om 10 uur met de jongens mee naar binnen gegaan, bij het eerste tafeltje gingen ze al aan de slag. Na 3 kwartier ben ik naar mijn werk gegaan. Tussen de middag ben ik er weer heen gegaan (kon met stempeltje weer naar binnen) en hebben we samen geluncht. Ze hadden het ontzettend naar hun zin, waren elkaar niet kwijt geraakt (hadden allebei een telefoon mee voor de zekerheid). Ik kon niet mee terug met de trein naar huis vanwege werk. Maar ze hadden 's morgens goed opgelet hoe ze terug naar het station kwamen. Ze zijn tot de laatste minuut gebleven en zelf naar huis gegaan. Ik was apetrots! En het was inderdaad een supercadeau.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.