#~ TESS ~#
16-07-2009 om 08:57
Zo'n leuk liedje gehoord
help...ik heb gisteren zo'n leuk liedje gehoord maar ik weet niet hoe hij heet en ook niet wie het zingt...
maar misschien kan iemand mij helpen
het wordt gezongen door één of meerdere vrouwen, en dan hoor je tussen door steeds een man een soort van rap doen met een polygoon achtige robot stem...
wie weet welk liedje ik bedoel zodat ikhemopmijn i-pod kan zetten...
bedankt Tess.
ijsvogeltje
16-07-2009 om 10:34
Ik denk
Ik denk dat ik weet welk liedje je bedoelt, maar ik heb geen idee hoe het heet.... Zaterdagmiddag hoorde ik een interview op de radio met een Belgische zangeres. Zij was die week heel hoog binnengekomen in zo´n hitlijst. En had inderdaad zo´n liedje met rap op de achtergrond, en daar zong zij doorheen. Een leuk liedje!
ijsvogeltje
16-07-2009 om 12:10
Ja!
Het is in ieder geval het liedje waar ik direct aan moest denken. Bedoelde jij deze ook Tess?
#~ TESS ~#
16-07-2009 om 13:07
Nee....
nee sorry,het liedje dat ik had gehoord is volgens mij engels, ik heb hem gisteren een keer s'nachts gehoord toen ik half in slaap was op radio 538 en gistermiddag nog een keer, en opeens vond ik het zo;n leuk liedje dat ik hem gewoon vaker wil horen, maar ik weet echt niet waar het liedje nu eigenlijk over ging of wie het zong dus, maar ik hoop dat jullie blijven meedenken
badankt maar weer
#~ TESS ~#
16-07-2009 om 13:42
Ik heb hem...
ik hoorde net een reclame van een ringtone... en het ishet liedje van eminem -we made you-die ik bedoel...
#~ TESS ~#
16-07-2009 om 13:42
Ik heb hem...
ik hoorde net een reclame van een ringtone... en het ishet liedje van eminem -we made you-die ik bedoel...
Faith
16-07-2009 om 16:03
Eva de roovere
Heeft ook een mooi liedje met prachtige erg bijzondere tekst, maar ze zingt dat tussen de tekst van een rapper door. Maar... dat is het dus niet. Ik heb net de strategie van een van de posters hier toegepast een een liedje gevonden dat gisteren bij de docu over Anorexia voorbij kwam. En gevonden dus! Faith
Bintje
17-07-2009 om 08:43
Faith
Dat nummer van Eva de Roovere met die rapper Diggy Dex is deze week 3 fm megahit en komt geregeld voorbij op de radio.
Faith
18-07-2009 om 12:04
Mmm
Geen wonder, bintje, dat ik het dan ook een keer heb gehoord. Hoe vind je het overigens? Faith