Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Bibbertje

Bibbertje

09-12-2015 om 15:46

Zomaar zenuwachtig

Zo raar, man en dochter vertrekken net met de auto om een paar dorpen verderop iets te gaan halen en opeens wordt ik zenuwachtig of het allemaal wel goed zal gaan. Voor haar hobby doorkruisen ze regelmatig het halve land zonder dat ik me ongerust maak en nu zit ik hier met een klomp in mijn maag. Herkent iemand dit?

Bibbertje

Bibbertje

09-12-2015 om 17:05

En weer veilig thuis

Niks gebeurd. Gelukkig ben ik niet helderziend

Gelukkig!

Heb het ook wel eens, een onverklaarbaar gevoel van naderend onheil. Gewoon wat tijdelijk minder goed functionerende receptoren of zo Gelukkig zijn ze weer thuis.

Op deze manier ontstaat bijgeloof. Als er iets vervelends gebeurd was, had je zeker geweten dat je dat voorvoeld hebt.

mijk

mijk

09-12-2015 om 18:16

heb het ook wel eens

meestal zit ik dan bij nadere beschouwing zelf niet zo lekker in mijn vel. Of er is veel narigheid in mijn omgeving... Ben ik me gewoon meer bewust van hoe kwetsbaar alles is.

Mijk

MamavanSenH

MamavanSenH

09-12-2015 om 19:29

Mijn vrouw vliegt 1 tot 2 keer per jaar naar haar geboorteland aan de andere kant van de wereld, met overstappen in een gammel oude vliegtuigje en vervolgens over een gammele weg met een kippenbus in een crimineel land. Nergens ben ik dan bang voor. Verder reist ze hier in Nederland gewoon elke dag met bus en metro, soms de trein, naar verschillende locaties.
Maar laatst moest ze gewoon naar Dordrecht, helemaal niet ver hiervandaan, en zat ik ineens met de zenuwen thuis. Echt vreselijk, iets dat me heel sterk vertelde dat er onderweg iets helemaal mis zou gaan.

Gelukkig ben ik ook niet helderziend en kwam ze gewoon weer thuis. Maar wat een rotgevoel is dat... En waar het nou vandaan kwam ineens? Heb het daarna ook nooit meer gehad.

bieb63

bieb63

09-12-2015 om 21:49

ik denk wat Mijk zegt

Je bent dan 'ergens' al (onbewust) zenuwachtig over, of inderdaad veel narigheid om je heen, niet lekker in je vel enz.

Mussie

Mussie

10-12-2015 om 18:23

Teveel ballen in de lucht houden

Ik had het vandaag ook! Reed naar huis, en was ineens zo bezorgd of mijn beide pubers wel veilig thuis waren! Geen enkele reden voor, en toen ik thuiskwam zat de een te gamen en de ander braaf aan z'n huiswerk. Zoals gewoonlijk. Voor niks zorgen gemaakt dus. Ik denk dat het komt omdat ik momenteel teveel ballen in de lucht moet houden voor mijn gevoel. Net Sinterklaas achter de rug, komende week een verjaardag, Kerst komt eraan en iedereen lijkt wel wat van me te willen qua Kerstdiners en aanwezigheid, en het is beredruk op werk. Vrij nemen zit er even niet in rond de Kerst.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.