Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Worlds Toughest Job

http://www.cardstore.com/blog/worlds-toughest-job/
Kwam zoon mee aan. Viral on the internet. Een grapje waarin een advertentie geplaatst werd 'Director of operations' en de sollicitanten geconfronteerd worden met de vereisten voor de baan.
Grapje voor moederdag.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2605294/Inhumane-conditions-no-vacation-no-pay-Staged-job-interviews-mom-toughest-position-world.html
"Inhumane conditions, no vacation and no pay: Staged job interviews show how being a mom is the toughest position in the world
The actor playing the interviewee told applicants that the open position was for a 'director of operations' job
When he went into the demanding requirements of the job they all acted incredulous, rolling their eyes, frowning and scoffing"

Thoughest job?

Oh gaap...

skik

Katniss

Katniss

18-04-2014 om 12:12

Ik word er een beetje moe van

Ik krijg het filmpje ineens via allerlei wegen te zien en op Facebook ook reacties van moeders (en vaders) die het er helemaal mee eens zijn. Inderdaad: gaap.

Heidi

Heidi

18-04-2014 om 23:34

Waarom gaap ?

Ben heel benieuwd !

Hadewich

Hadewich

19-04-2014 om 11:02

Gaap....

Omdat ik het een uitgekauwd onderwerp vind en ik niet tegen kleffe verklaringen kan (mensen bedanken hun koeder voor van alles).

Leen13

Leen13

19-04-2014 om 12:04 Topicstarter

Wel......

Ik weet het wel, maar ik vind het wel leuk dat zoon het ook weet zodat hij mij dat filmpje stuurde.
Tegelijkertijd is het natuurlijk nogal ongeemancipeerd dat we niet iets vergelijkbaars voor vaders hebben. Eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk, en al helemaal niet voor zoon.
Mijn eigen vader had een groot committment naar ons toe maar dat was toch in een hele traditionele setting.
Hun eigen vader is wat dysfunctioneel. Maar ik hoop dat als mijn zoon ooit zo ver komt dat het dan geen relatie wordt van een zich alles opofferende moeder die tegelijk verheerlijkt wordt en een erbij bungelende vader die niet gezien en niet erkend wordt.

maar

Het is ook geen baan, het is een hobby.

Mijntje

Mijntje

19-04-2014 om 14:31

niet als hobby

ik zie het niet als baan of hobby, maar als een manier van leven: samen leven.
Ik vind het verder wel lief bedoeld van de zoon van AnneJ.

Hadewich

Hadewich

19-04-2014 om 16:46

Zeker

Zeker lief bedoeld!

Kaaskopje

Kaaskopje

19-04-2014 om 17:03

Als het zwaar voelt

is het niet goed.

Gebeurtenissen kunnen wel moeilijk zijn of gedrag kan wel eens lastig te behappen zijn, maar moeder/vader zijn als geheel hoor je naar mijn idee niet als zwaar te ervaren.

Maar ik sluit me aan bij dat het attent is van de zoon van AnneJ om dat te sturen.

als je eigen zoon zoiets stuurt

dan toont dat enig inzicht in hoe je leven is (geweest)- en dat is lief van hem

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.