Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Wereldlichtjesdag

6b5dc1f89abb1bbcb4e5d518aed2fdee46242_940x400.jpg

Voor alle kindjes die er niet meer zijn 

Voor wie brand jij vanavond een kaarsje? 

SuzyQFive

SuzyQFive

12-12-2021 om 19:49 Topicstarter

Ik brand een kaarsje voor mijn zoontje die na een zwangerschap van 18 weken onverwachts ter wereld kwam. 12-09-2002 

Voor de kinderen van vriendinnen en vrienden die maar kort hebben mogen leven of levenloos zijn geboren. 

(gelukkig) niet voor een specifiek kindje. Wel voor m'n lieve schoonzus die vandaag 3 jaar geleden is overleden. 

Voor mijn tweelingzoontjes die na 22 weken in mijn buik overleden. 

O, ik wist niet dat dat vandaag was! Gelukkig hier geen overleden kindjes in de omgeving. De kaarsjes branden hier al en zijn bij dezen in het bijzonder voor iedereen die iemand moet missen

🕯🕯🕯

Voor alle kinderen over de hele wereld die niet mochten of konden leven. Elke dag weer kan hun naam genoemd worden bij het internationale monument voor het onbekende kind, met als middelpunt het stenenmonument in Arnhem. Roses for Children zal blijven proberen aandacht te vragen voor kinderrechten. Met rozen en stenen.

Voor mijn dochtertje. Te vroeg geboren en op de zevende dag van haar leven in mijn armen overleden. 

SuzyQFive

SuzyQFive

12-12-2021 om 22:32 Topicstarter

AlisonH schreef op 12-12-2021 om 20:40:

Voor mijn tweelingzoontjes die na 22 weken in mijn buik overleden.

❤️
Hebben ze een oorzaak gevonden? 

SuzyQFive

SuzyQFive

12-12-2021 om 22:34 Topicstarter

Piratenkoningin schreef op 12-12-2021 om 22:04:

Voor mijn dochtertje. Te vroeg geboren en op de zevende dag van haar leven in mijn armen overleden.

❤️  

SuzyQFive schreef op 12-12-2021 om 22:32:

[..]

❤️
Hebben ze een oorzaak gevonden?

Ja, één van de twee had een zeldzame genetische afwijking en de ander had pech, bij hem is niks gevonden. Het is al bijna 20 jaar geleden maar toch. 

Voor mijn oma die een kind verloor in een tijd dat je er niet om mocht rouwen, dus rouw ik namens haar.
Voor mijn neefje die met complicaties geboren werd en na een week te moe was om door te gaan.

Voor mij broertje die verongelukt is toen hij 5 jaar was
En voor mijn eigen kindje die gezond bleek te zijn maar toch met 16 weken overleed in mijn buik omdat ik achteraf een stollingsziekte bleek te hebben.

Voor onze drie kindjes die we nooit hebben mogen leren kennen, omdat mijn baarmoeder  niet geschikt is om een kindje te dragen. We zijn nu met medische hulp aan het proberen mijn baarmoeder te verbeteren, in de hoop dat we ooit een kindje mogen krijgen, al is het steeds moeilijker om de moed erin te houden. 

Voor alle kindjes die veel te vroeg overleden zijn of niet geboren hebben mogen worden.
En voor alle kindjes die ontzettend gewenst zijn maar helaas (nog) niet gekomen zijn.

SuzyQFive

SuzyQFive

13-12-2021 om 11:39 Topicstarter

AlisonH schreef op 12-12-2021 om 23:22:

[..]

Ja, één van de twee had een zeldzame genetische afwijking en de ander had pech, bij hem is niks gevonden. Het is al bijna 20 jaar geleden maar toch.

Het maakt niet uit hoe lang geleden toch? Mijn zoontje is ook al 19 jaar geleden. Miskramen daarna was de laatste 10 jaar gelden. Blijft altijd dicht bij je ❤️

♥️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.