Massi Nissa
17-07-2011 om 09:03
Wel of niet dierentuin? (snel vraagje)
Dochter wil naar de lokale dierentuin. Op buienradar zie ik dat er na twaalven een groot front over onze stad trekt. Betekent dat dan dat we continu in de regen lopen - met baby in de wandelwagen, of is dat af en toe een flinke bui die we kunnen uitwachten in een binnenverblijf? Zouden jullie wel of niet gaan?
Groetjes
Massi
Fiorucci
17-07-2011 om 09:58
Mja
Gezien het feit er voor de komende twee weken vaak en dagelijks regen wordt voorspeld, zou ik niet gaan wachten op een droge dag!
Yta Chalne
17-07-2011 om 15:38
Heb je alweer niks aan..
..want de middag is al half om, maar afgelopen week was ik ook in de regen in jouw lokale dierentuin en we hebben genoten! Alle ruimte hadden we, nu konden we eens echt oog in oog met de tijgers staan. Warm aankleden, paraplu mee, prima. Ook fijn: het wachten op je kind bij het klimding kun je nu lekker overslaan
Massi Nissa
17-07-2011 om 18:50
Het viel reuze mee
Er kwam een reusachtige plensbui met hagel, maar toen zaten we alweer in de stadsbus onderweg naar huis. Het was trouwens ontzettend druk, veel wanhopige ouders denk ik . En ja cobi, wij hebben een jaarkaart, anders zou ik niet aan zoiets beginnen met dit onzekere weer.
Dochter heeft trouwens wel een uur op dat klimding gezeten, Yta, maar toevallig had zoon net honger, dus dat kwam goed uit. Het enige waar ik echt last van had, was de enorme hoeveelheid vrij agressieve wespen. Wespen zijn dol op baby's, blijkbaar ruiken die ook voor insecten lekker?
Groetjes
Massi
Fiorucci
18-07-2011 om 08:05
Massi
Ik vind baby's altijd een tikje lekker zoetig ruiken, daarom misschien?
Massi Nissa
18-07-2011 om 21:02
Fio
Ik dacht zelf dat het misschien de zoete melk was waar hij naar ruikt, je kunt best gelijk hebben. Ik vond het gewoon heel vervelend (maar ik heb dan ook een enorme hekel aan wespen).
Groetjes
Massi
Fiorucci
19-07-2011 om 08:43
Massi
Ik haat wespen ook, ik kan me goed voorstellen hoe naar je dat vond!! Waarom ruiken baby's zoet, geen idee eigenlijk..
Tirza G.
19-07-2011 om 15:38
Moedermelk dames
Is zo zoet als ik weet niet wat. En dat vinden wespen lekkerrrrrrrrrr
Tirza
Fiorucci
19-07-2011 om 18:44
Tirza
Nou ja, melk dan he, mijn kinders kregen geen moedermelk..) En roken heerlijk zoetig...