Eddie Brummelman
25-06-2011 om 01:23
Wat voor complimenten zou u geven aan bepaalde kinderen? geef uw mening op www.complimenten.tk
Toestemming van Forumredactie
Kinderen krijgen dagelijks veel complimenten van volwassenen. Maar het ene compliment is het andere niet. Wat voor soort complimenten zou u geven aan bepaalde kinderen? Afdeling Ontwikkelingspsychologie van Universiteit Utrecht doet hier onderzoek naar, in samenwerking met ouders.nl.
We zijn benieuwd naar uw kennis en mening! We nodigen u daarom graag uit om een korte, 10-minuten durende vragenlijst in te vullen op www.complimenten.tk
Deelname is uiteraard anoniem.
Bij voorbaat dank voor uw hulp!
Met vriendelijke groeten,
Eddie Brummelman
PS. Voor vragen of opmerkingen, kunt u altijd contact met me opnemen via [email protected].
Poezie
25-06-2011 om 12:45
Ben eraan begonnen maar
Ben ermee gestopt, omdat ik het een oersaaie vragenlijst vond. Alleen maar dezelfde vragen over kinderen met iedere keer een andere voornaam.
Gr. Poezie.
Eddie Brummelman
25-06-2011 om 15:41
Heeft een reden
Beste Poezie, de vragenlijst is inderdaad wat eentonig, maar dit heeft een reden. We moeten eenzelfde soort vraag namelijk een paar keer stellen om ervoor te zorgen dat een eventuele "tikfout" geen al te grote invloed heeft op het algemene beeld.
Vriendelijke groet,
Eddie Brummelman
judiths mama
25-06-2011 om 18:08
Postcode + huisnummer
dat geef ik liever niet. Ik hoef geen waardebon te winnen, maar kan nu ook niet meedoen aan de enquete.
Saskia
Eddie Brummelman
25-06-2011 om 18:17
Inmiddels aangepast
Beste Saskia, bedankt voor je bericht. Ik heb het aangepast. Nu is het invoeren van postcode + huisnummer niet meer verplicht.
Met vriendelijke groet,
Eddie
Eddie Brummelman
26-06-2011 om 00:28
Ja, het is een andere vragenlijst dan de vorige keer: die ging namelijk over complimenten in het algemeen. De huidige vragenlijst gaat over verschillende vormen van complimenten.
Groet,
Eddie
Vic
26-06-2011 om 16:58
Hmmm
Wat je al niet doet voor een waardebon. Niet dat ik er ooit een heb gewonnen trouwens. Iemand anders wel?
Massi Nissa
28-06-2011 om 20:03
Ik heb ooit een waardebon voor de lokale dierenwinkel gewonnen. Aangezien wij alleen was huisspinnen hebben, heb ik hem maar aan de buurvrouw gegeven - die heeft zo'n wit krullerig enkelbijtertje.
Groetjes
Massi