Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Jessica O

Jessica O

04-08-2015 om 16:15

wat te geven? ( zoon in het ziekenhuis)

Gisteren is onze zoon onverwacht opgenomen in het ziekenhuis. Waarschijnlijk nog een dag of 4 blijven. Gelukkig weten we nu wat hij heeft en wordt hij behandeld.
Alleen heb ik het nog nooit meegemaakt en mijn vraag is dan ook, wat doe je? Als hij naar huis mag, geef je dan nog iets aan de verpleging? En zo ja, wat dan?

tonny

tonny

04-08-2015 om 16:30

hoeft niet hoor

na een verblijf van enkele dagen geeft men zelden iets aan verplegend personeel. Je zou kunnen vragen of ze voor de hele club een fooienpot hebben. Maar ik weet niet of dat bestaat?

In het zorgcentrum waar ik oproepwerk doe geeft familie soms een gift aan het personeel, dat geld gaat naar de personeelsvereniging. Het betreft dan veelal een verblijf van verscheidene jaren - dat is wat anders dan een dag of vier.

Beterschap voor je zoon!!

Noet

Noet

04-08-2015 om 16:39

nee

niet bij een paar dagen, na een paar weken zie je het wat vaker, maar dan is het vaak een bos bloemen of een doos chocolade.

Banjo

Banjo

04-08-2015 om 19:02

nee

Mijn vader werd na een openhart operatie nog een week naar het lokale ziekenhuis gebracht. Omdat het zo'n groot (beter) verschil was met het ziekenhuis van opereren, hebben wij toen onze dank uitgesproken naar het personeel en arts en een multivlaai gegeven.

Mocht je tevreden zijn, geef dan een handdruk en bedank voor de goede zorgen. Dat soort complimenten kunnen verpleegkundigen/artsen ook wel eens gebruiken.

Violetta

Violetta

04-08-2015 om 21:19

Pot dropjes met brief.

Of zoiets, met wat lieve woorden. Lijkt me leuker en persoonlijker dan geld wat in een grote pot verdwijnt.

Of mooie tekening van kind zelf

dat soort dingen kunnen ze ook nog waarderen.
Verder is waardering belangrijker dan iets geven. Dat wordt vaak vergeten.

Jessica O

Jessica O

07-08-2015 om 09:15

Bedankt!

Nou, die dag of 4 valt helaas tegen. Mag nog lekker (ahum) wat langer blijven. Vandaag nog weer wat extra onderzoeken en misschien een kleine operatie... morgen ga ik een mooie grote pot kopen en die vullen met snoepjes. Als hij dan naar huis mag dan heb ik het klaar staan.

tonny

tonny

07-08-2015 om 10:51

ah, da's jammer Jessica

voor hem en voor jullie. Sterkte.

En wat een donatie voor de personeelspot betreft: dat ziet er misschien zakelijk uit, maar het komt iedereen ten goede die iets bijdraagt, ook de mensen van de schoonmaak, de keuken etcetera. Personeelsvereniging is voor al het personeel.

Mijntje

Mijntje

07-08-2015 om 10:59

taart

Beterschap voor je zoon Jessica. Het personeel zal zeker een attentie waarderen, hoewel het geen verplichting is. Mijn schoonmoeder kwam met een zelfgebakken taart aanzetten bij de ic, als bedankje.
Een pot met snoepjes lijkt me ook perfect!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.