Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Polly Shearman

Polly Shearman

10-11-2008 om 19:27

Wat moet ik hiermee ( sinterklaas voorstelling)

Mijn zoon kreeg van de rabobank een uitnodiging om gratis met een van zijn ouders naar een theater voorstelling van sinterklaas te komen. Wij blij, had ik eindelijk een goede reden om iets alleen met hem te doen, zonder grote en kleine broer, fijn alleen zoon2 en mama! En het theater is voor ons niet te betalen.
Op de site van de rabobank de kaartjes dezelfde dag besteld, per mail toegestuurd gekregen, uitgeprint! klaar.
Krijg ik een paar dagen later dat er grote belangstelling is en of de ouders plaats willen maken voor de kinderen. De ouders mogen in de foyer van het theater wachten en alleen de kinderen mogen naar binnen.

!!!!!!!!!!!!!
daar gaat het leuke uitje voor zoonlief en mij!
Ik had hem al verteld dat we zouden gaan toen ik de kaartjes in handen had. Nou mag ik ineens niet meer mee!
Ik weet bijna zeker dat hij niet zomaar alleen mee naar binnen gaat, zonder mij, maar met wel honderde andere vreemde kinderen.

Wat moet ik nu doen?
Niet gaan? Wel gaan?

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wat wil hij zelf?

Ik zou zoonlief vragen wat hij wil en of hij wel of niet alleen met andere kinderen in de zaal wil zitten. Als hij dat pertinent niet wil zou ik ook niet gaan, vergeefse moeite lijkt me.

Gaan klagen

Ik zou dit voorleggen aan de Rabobank! ik denk dat je niet de enige ouder bent en je zoon niet de enige zoon die liever niet alleen naar binnen gaat.
Daar hadden ze dus even over moeten nadenken bij de Rabobank.

Groet Leen

Polly

Als het een vraag van de rabobank is "of de ouders plaats willen maken voor de kinderen" dan is in jou geval het antwoord dus Nee. Rare actie, eerst kaarten uitgeven en nu weer intrekken. Nu was het de bedoeling om zelf mee te gaan maar voor hetzelfde geld had je het één van de andere kinderen beloofd, dan had je zelf alsnog er één teleur moeten stellen.

Roos

Roos

11-11-2008 om 11:13

Inderdaad

Het is een vraag, je kan nee zeggen toch? Mijn jongste zou ook absoluut niet alleen in zo'n zaal blijven. Je hebt het al beloofd aan hem, een goede reden dus om nee te zeggen lijkt me.
Roos

Polly Shearman

Polly Shearman

11-11-2008 om 12:17

Tja

Dit is wat in de mail staat:

Beste klant,

U heeft uw kind(eren) en uzelf opgegeven voor één van de sinterklaas shows.

Er is overweldigend gereageerd. Natuurlijk wil Sinterklaas zoveel mogelijk kinderen blij maken met zijn show.

Daarom heeft hij ons gevraagd de beschikbare plaatsen in te zetten voor de kinderen, zodat zij kunnen genieten van dit kinderfeest. Graag nodigen we u daarom uit om tijdens de show in de foyer te wachten. De zwarte pieten en gastvrouwen ter plaatse zorgen dat uw kind(eren) een geweldige show krijgen.

Tot ziens bij één van de sinterklaas shows.

De regelpieten van Sinterklaas

Als ik nu op de site van de rabobank ga kijken en eventueel kaarten wil bestellen, dan staat er duidelijk bij dat het alleen voor kinderen is en dat ouders niet mee naar binnen mogen. Toen ik de kaarten bestelde de eerste dag stond dat er nog niet, je kon duidelijk 1 kind en 1 volwassene op geven.

ik wil dus wel gaan kijken met zoon en hem voor de keus stellen of hij naar binnen wil ja of nee, maar ik wil het liefst zelf mee naar binnen. Maar ik zou me ook heel lullig voelen als ik een van de weinige ouders was die mee naar binnen gaat.
groet, polly

Welja

Krijgt Sinterklaas ook nog de schuld. Mooi niet!

Grote broer mee laten gaan?

Is dat een idee als je oudste met hem mee gaat naar binnen ipv jij??

Vooropgesteld is weld at ik dit een belachelijke actie vind van de rabobank ze hadden van te vorten wel kunnen weten dat het storm zou lopen.

gr Ingmyr

Nog eens

Het klopt niet hoe ze het geregeld hebben alleen vrees ik dat je er weinig aan kunt doen. Waarschijnlijk mag je niet mee de zaal in. Kan er geen vriendje mee of inderdaad een oudere broer?

Succes Wilma

Polly Shearman

Polly Shearman

12-11-2008 om 10:34

Tja

Ik heb dus 2 kaartjes gekregen 1 kinderkaartje en 1 volwassenen kaartje, ik kan grote broer wel mee laten gaan, maar misschien mag die ook wel niet naar binnen, heb ik 2 kinderen die ik teleurstel.

Ik ga maar gewoon met hem samen, laat hem terplekke kiezen wat hij wil ( hij moet dat nl eerst zien, voordat hij snapt hoe het zit) en als hij niet wil gaan we wel naar macdonalds ( das echt moederliefde als ik hem daarmee naar toe neem whahha)

stomme rabobank!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.