Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Nikki

Nikki

13-09-2012 om 21:22

Wat heeft mijn dochter gezien?

Vanmiddag, toen ik er even niet was, heeft mijn dochter per ongeluk naar Discovery Channel gezapt. (op zoek naar Nickelodeon) Het zal rond 16:00 uur geweest zijn.
Ze heeft toen beelden gezien van een lammetje wat heel erg pijn gedaan/mishandel werd. Ze had het zelfs over tepels eraf...?!
Ze is er helemaal van overstuur. Heeft iemand enig idee wat dit geweest kan zijn?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

13-09-2012 om 21:38

Waarschijnlijk

reclame. Tegen dierenmishandeling of zo. Dat zijn soms heel heftige beelden.

Rosa van der Zanden

Merel

Merel

13-09-2012 om 23:58

Tv gids

Even online gekeken en rond 16.00 uur werd "man woman wild" uitgezonden. Dit is de uitleg bij het programma: Man, Woman, Wild

Tasmania
Mykel en Ruth hebben schipbreuk geleden op de kust van Tasmanië en kampen met onderkoeling, uitdroging en honger. Als er een storm nadert, dreigt de situatie dodelijk te worden.

Dus ik denk dat ze het slachten van een lammetje heeft gezien vrees ik.

Nikki

Nikki

14-09-2012 om 23:47

Bedankt

Bedankt voor jullie reacties.

Beide opties zijn mogelijk. Ik durfde zelf ook niet zo goed verder te zoeken omdat ik ook heel slecht tegen zulke beelden kan.

Gelukkig heeft mijn dochter het er vandaag niet weer over gehad. Ik hoop dat het beeld snel zal slijten voor haar.

dihanne

dihanne

15-09-2012 om 14:38

Ook bij the voice

Hoi Nikki

het stukje dat dat jij beschrijft, ken ik niet, maar inmiddels is wel duidelijk wat het ongeveer geweest is

Ik baal wel eens van die hele nare reclamefilmpjes voor goede-dieren-doelen.

Laatst ook een keer tijdens de Voice of Holland, terwijl ze toch kunnen weten dat er dan heel veel kinderen kijken.

Niet fijn!

hopelijk alles goed met je dochter

groetjes
Dihanne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.