hilbillie
05-03-2010 om 08:10
Wat eet de oppas?
Morgenavond moeten wij al rond half 6 weg en ons buurmeisje van 15 komt oppassen, gewoonlijk vertrekken wij wat later en heeft ze thuis al gegeten maar nu waarschijnlijk nog niet.
Iemand goede/makkelijke suggesties? Een diepvriespizza is natuurlijk een optie maar misschien is een keuze wel aardig.
Kids krijgen gewoon potje/boterham dus daar ga ik ook niet voor koken.
Yta Chalne
05-03-2010 om 08:19
Bellen
Ik zou maar gewoon even bellen wat ze graag wil eten. Er is niet een algemeen iets wat vijftienjarige oppassen graag eten, voor zover ik weet
Linda99
05-03-2010 om 08:47
Pannenkoek
Ik haal vaak kant en klare pannenkoeken als er oppas rond etenstijd is. Vinden de kids geweldig en de oppas lust dat ook
Mamvantwee
05-03-2010 om 09:39
Kant en klare (stoom)maaltijd
Wij hebben wel eens voor een oppas een kant en klare stoommaaltijd gehaald. Zo één die je 10 minuten in de magnetron zet. Weinig moeite voor iedereen en ook nog gezond. Wel even checken of ze vis/vlees eet en dan kun je kiezen in de super...
Ikzelf at vroeger wel eens bij het oppasgezin, en dat was vaak pannenkoeken ja. Maar dat lijkt me nog best veel werk om te maken voordat je zelf weg gaat.
groet, mamvantwee
karin hoek
05-03-2010 om 11:04
Kookt zelf
Mijn dochter is oppas van 15 jaar. Als zij om half zes ergens komt oppassen kookt ze zelf een eenvoudige maaltijd. Dat vindt zij gewoon.
angel3
05-03-2010 om 13:59
Pan pasta
Wat ik dan altijd doe is vantevoren een pan pasta / macaroni ofzo maken en dat haar laten opwarmen in de magnetron ook voor de kids....
marie
05-03-2010 om 14:39
Ook een boterham?
Hallo
Wat is er mis met dat zij ook een boterham (met gebakken ei) eet?
groetjes
Kaaskopje
05-03-2010 om 22:00
Samen eten
Als mijn dochters al voor etenstijd moeten komen eten ze samen met de kinderen.
Suggesties: macaroni, broodjes met knakworstjes en misschien plakjes komkommer en tomaat, pannenkoeken.
(mijn dochter zou een boterham met gebakken ei niet echt als avond eten zien)
Rafelkap
06-03-2010 om 14:26
Soep
Als de oppas samen met de kinderen eet zou ik niet gaan voor pizza maar bvk iets dat er hetzelfde uitziet ((anders worden je kinderen jaloers). Of gewoon een lekkere soep (met een boterham)
hilbillie
08-03-2010 om 10:28
Uiteindelijk toch pizza
Heb het maar gewoon gevraagd en de oppas was helemaal blij dat ze pizza kreeg