Puinhoop
02-05-2014 om 19:35
Waar vind iik een Nederlandse mailinglist?
Hoi, vroeger had ik veel steun aan een mailinglist over PPD. Nu was ik op zoek naar een mailinglist -in het Nederlands- over huwelijksproblematiek. Maar ik zie alleen Engelstalige en hoe ik ook zoek,niet wat ik zoek! Hebben jullie een idee?
Puinhoop
14-06-2014 om 13:19
Please, antwoord!
Geen enkel antwoord op mijn vraag ik heb zojuist geprobeerd om een account te openen bij Yahoo om er dan zelf maar eentje te maken maar het mislukt falicant, ik kan ze wel wat doen inmiddels bij Yahoo, uit frustratie
Wie weet hoe het moet of weet al een Nederlandse mailinglist?
Angela67
14-06-2014 om 13:33
google is your friend
https://groups.yahoo.com/neo/groups/StichtingSelene-PPD3/info
gr Angela
Angela67
14-06-2014 om 14:17
forum?
waarom per se mailing list (weet overigens niet precies wat het is), er zijn voldoende fora denk ik die dergelijke onderwerpen behandelen?
misschien ook besloten fora?
gr Angela
Dalarna
14-06-2014 om 18:25
Precies
Maillinglists vind ik echt heel ouderwets, daar begint in ieder geval niemand meer aan. Ga lekker op een forum meekletsen!
Dalarna
14-06-2014 om 21:57
Fio
Het komt ook echt uit de tijd dat je betaalde per minuut: dan haalde je de mailtjes binnen en ging je weer offline. Op een forum meelezen was toen heel duur omdat je online moest blijven en dus bleef betalen
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.