letterkoekje
20-11-2024 om 08:46
Vreemd
Ik weet dat dit niet over een 'Algemeen Ouderschap' gaat, maar weet niet meer bij welk kopje het topic stond waarop ik wil reageren. Dus, excuses als het verwarrend overkomt.
Gisteren had er een vrouw een nieuw topic gestart met als titel iets in de trant van 'mijn zoon heeft informatie nodig over dementie'. Titel Nederlandstalig, OP volledig in het Engels.
Ik heb daar nogal hard op gereageerd en enkele posts verder reageerde die vrouw in een volledig Nederlandstalige post. Heel laat op de avond heb ik mijn - welgemeende - excuses aangeboden vanwege mijn eerdere post.
Nu wil ik kijken of die vrouw mijn excuses heeft aanvaard en zie nergens meer het betreffende topic. Dat vind ik zeer vreemd.
Ik neem aan dat de redactie haar motieven heeft om dit topic te verwijderen. Als dat topic verwijderd is, want ik voel mij compleet onzeker omdat extreem rare dingen werden niet gepost. Als het effectief zo is, dat van hogerhand hier is ingegrepen, kan dat dan niet aangegeven worden, zonder opgave van reden? Nu heb ik constant neiging om te blijven kijken of ik nergens overheen heb gekeken. Dus echt niet de bedoeling om over de beslissing van de forumbeheerders te gaan discussiëren, louter een droge mededeling: Topic is off-line gehaald.
IMI-x2
20-11-2024 om 08:59
Ik heb nog gelezen dat ze je excuses aanvaard heeft, dus geen zorgen.
Misschien is het wel handig eens bij jezelf na te gaan waarom je zo heftig reageerde en of dat nodig was. Het is eigenlijk altijd beter om vragen te stellen ipv meteen te oordelen.
masatu
20-11-2024 om 09:13
Het lijkt te zijn verplaatst naar een forum-categorie die alleen op ouders.nl staat en niet op viafora.nl (de categorie met onderzoeksoproepen). Vandaar dat hij nu op viafora.nl 'kwijt' lijkt te zijn..
Blijft onhandig wat mij betreft om 2 fora te hebben met deels dezelfde berichten.
letterkoekje
20-11-2024 om 09:20
IMI-x2 schreef op 20-11-2024 om 08:59:
Ik heb nog gelezen dat ze je excuses aanvaard heeft, dus geen zorgen.
Misschien is het wel handig eens bij jezelf na te gaan waarom je zo heftig reageerde en of dat nodig was. Het is eigenlijk altijd beter om vragen te stellen ipv meteen te oordelen.
Da's waar en ik zal er rekening mee houden.
Schemerlampje
20-11-2024 om 10:27
letterkoekje schreef op 20-11-2024 om 09:20:
[..]
Da's waar en ik zal er rekening mee houden.
En voor jouw geruststelling TO had nog gereageerd met excuses aanvaard en dat ze niet nodig waren.
letterkoekje
20-11-2024 om 10:42
Bedankt, Masatu en Schemerlampje om me gerust te stellen. (Ik weet ook niet waar mijn uithaal vandaan kwam).
SuzyQFive
20-11-2024 om 11:49
letterkoekje schreef op 20-11-2024 om 10:42:
Bedankt, Masatu en Schemerlampje om me gerust te stellen. (Ik weet ook niet waar mijn uithaal vandaan kwam).
Je komt wel eens vaker wat ongenuanceerd uit de hoek 😊.
IMI-x2
20-11-2024 om 11:53
Een handige tip kan zijn: als je een sterke drang om te reageren voelt, wacht dan even een kwartier of een uur. Wil je daarna nog zo reageren, doe het dan. Maar meestal is de drang dan wel gezakt.
Verder blijf ik erbij: vragen is beter dan aannemen en veroordelen.