Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
jessica 5

jessica 5

11-08-2011 om 01:11

Vakantie voorbij

Volgende week moeten de jongste twee (8) al weer naar school.
Wij zijn dit jaar niet op vakantie geweest. Ik zou eerst wel met mijn zus gaan kamperen hier in het midden van het land met haar kinderen,maar gezien het weer daar niet gegaan (zus is bijna een week hier geweest hier was het mooier en droger). Dus een lange vakantie hier gehad.
Baal natuurlijk dat het prut weer is geweest deze zomer vakantie.
Ik ben eigenlijk wel blij dat ze volgende week weer naar school gaan. Oudste drie hebben nog een of twee weken daarna te gaan.
Hoe is het jullie vergaan afgelopen zomer?.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Massi Nissa

Massi Nissa

11-08-2011 om 09:57

Hier ook

Ik ben ook niet weggeweest. Man is twee weken op familiebezoek gegaan naar het buitenland, ik bleef thuis met een baby en een kleuter. Dochter (4) kwam de tijd wel door: 2 dagen bso - waar ze erg leuke dingen deden, binnenspeeltuin, bioscoop etc. -, speelafspraakjes, middagje oma, af en toe naar de dierentuin met onze jaarkaart, zwembad, bijna elke dag wel even naar een van de vele lokale speeltuinen. Het regende niet aan een stuk door, gelukkig. We zijn ook nog twee keer naar Amsterdam geweest op vriendenbezoek en naar het Vondelpark, dat was beide keren erg leuk (alleen al de trein en de tram zijn nog een belevenis voor haar).
En ik heb vooral genoten van mijn kinderen. Heerlijk nog zeven weken knuffelen en kroelen met de baby, leuke gesprekken voeren met kleuterdochter. Ik heb al met al een leuke zomer gehad, hoe verregend hij ook was. Wel heb ik me stellig voorgenomen dat we volgend jaar hoe dan ook de landsgrens weer overgaan.

Clementine

Clementine

11-08-2011 om 10:56

Turkije goddank

Ik ben blij dat ik meteen aan het begin van de vakantie 11 dagen Turkije heb gehad, met heerlijk zonnetje, 34 graden, anders was ik nu depressief geweest...

pooh bear

pooh bear

11-08-2011 om 13:24

Ook maandag weer

Hier moeten ze ook maandag weer naar school. Wij hebben een heerlijke maar drukke vakantie gehad.
De tweede week van de vakantie hebben we een hele leuke vakantie in de Ardennen gehad.
De laatste 3 weken hadden we een loge van Europa Kinderhulp en hebben we heel veel leuke dingen gedaan.
Dagjes weg veel wezen geocachen en ook nog een weekend naar de camping.
De meeste dingen hebben we wel met redelijk droog weer kunnen doen. We zijn een keer heel erg nat geregend.
Dochter vind het jammer dat ze maandag weer Naar school moet. Van mij had ze ook nog wel een weekje vrij mogen hebben.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

mijk

mijk

11-08-2011 om 15:13

We zijn pas halverwege!

Ben regenkleding, laarzen en gezelschapspelletjes bij elkaar aan het zoeken voor drie weken Zeeland

Mijk

Primavera

Primavera

11-08-2011 om 16:08

Ja zeg

Ja zeg, heb ik eerst meer dan 6 weken mogen meegnieten van alle verhalen van iedereen die op vakantie ging... mogen wij eindelijk en dan beginnen de terugkomst en weer-naar-school verhalen alweer. Daar ben ik nog helemaal niet aan toe, wij hebben nog een maand voor de scholen weer beginnen!
Ben zwemkleding, zonnebrand en gezelschapspelletjes bij elkaar aan het zoeken voor twee weken Zuid-Italië
Primavera

Fiorucci

Fiorucci

11-08-2011 om 16:16

Primavera

Veel plezier, dat is een regio waar je meestal wel van het weer op aan kunt!!

mijk

mijk

11-08-2011 om 16:20

Primavera

Ruilen?

Mijk

Valkyre

Valkyre

11-08-2011 om 17:00

Alweer aan 't werk

Ik ben afgelopen maandag alweer begonnen met lesgeven - een intensieve zomercursus. A.s. maandag gaat zoon alweer naar school. Hij heeft er wel zin in, en ik ook. Al zal het de eerste tijd wel heel vermoeiend worden... Ik bereid me erop voor dat ik voorlopig nog niet veel kan doen op woensdagochtend. (Hij is in april 4 geworden...). Ben wel benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen, hij maakte meteen al grote sprongen afgelopen jaar. Vanmiddag is hij al uren harmonieus aan het spelen met een 8-jarige buurjongen... Het hele schoolgaan is nog zo nieuw voor ons, en dus spannend!

Wij zijn een kleine twee weken weggeweest (Duitsland, NL). Veel regen, maar ook elke dag wel naar buiten geweest - lekker naar de speeltuin, bos, strand, dierentuin etc. Vooral het bos en het strand (bij slecht weer) waren een groot succes! Ik zou zelf nog wel een weekje vrij willen met lekker weer, zucht...

Serwe

Serwe

11-08-2011 om 17:50

Nog niet!

Gelukkig hebben we hier nog een aantal weken vakantie. Gelukkig maar want ik ben nog helemaal niet toe aan dat de scholen weer beginnen en we weer in het schoolse rythme moeten komen. Weer elke ochtend vroeg opstaan en de kleintjes op tijd klaar zien te krijgen. Ik geniet nog volop van de vakantie.

We zijn al weggeweest dus dat hebben we helaas niet meer in het vooruitzicht maar voor de komende weken hebben we nog leuke uitstapjes gepland en we gaan ook nog een weekend weg dus genoeg moois in het vooruitzicht.

We zijn trouwens op vakantie geweest naar Frankrijk en wat weer betreft was het ook prima.

Wij vertrekken nog!

Dit weekend naar het warme zuiden.....heer-lijk...

Met de intredende herfst is het vakantie gevoel hier thuis ver te zoeken, maar hopenlijk komt daar vanaf volgende week verandering in!

Tango

Tango

11-08-2011 om 23:28

Hier ook

Volgende week weer naar school. Ik weet nog dat ik vorig jaar vond dat de vakantie nog wel wat weekjes mocht duren, maar nu vind ik het eigenlijk wel lekker dat het weer gaat beginnen.
De laatste weken waren erg druk, met 3 kinderen in huis, waarvan 1 logeetje van Europa Kinderhulp. Morgen gaat ze weer naar huis. Wel jammer, maar het brengt ook wel weer rust.
We hebben een drukke vakantie gehad, eerst twee weken Zeeland (lijkt al tijden geleden) met vooral in de eerste week heerlijk weer. Toen nog een weekje met het gezin thuis, kinderen 2 dagen naar de BSO, ik wat uren gewerkt. Daarna dus 3 weken een loge, en vorige week nog een aantal dagen met de caravan naar de Veluwe geweest. Deze laatste week proberen we weer een beetje in het ritme te komen. Tangodochter doet mee aan een vakantiespelweek, dus moet alweer bijtijds opstaan. Nog een paar drukke dagen voor de boeg. Morgen de loge wegbrengen, de afsluiting van het vakantiespel met lampionnenoptocht 's avonds, waarbij Tangozoon ook mee mag lopen. Zaterdagavond nog een verjaardag bij familie. Overdag nog wat laatste schoolspullen kopen waar we dus nog helemaal niet aan toe zijn gekomen. Zondag nog een bioscoopje pakken en dan maandag weer beginnen. Tangozoon gaat naar groep 3. Ik ben heel benieuwd hoe hij het daar gaat doen. Hij heeft er zelf nog bar weinig zin in. Tangodochter gaat naar groep 7 en heeft nog minder zin.
Qua weer was dit echt de slechtste zomervakantie die ik me kan herinneren, maar wij hebben in de weken die we wegwaren erg geboft met het weer.

Tango

Tango

11-08-2011 om 23:35

Pooh bear (ot)

Ik zag nu net dat je in mijn Europa Kinderhulpdraadje ook had gereageerd. Leuk dat je ook een loge hebt via EKH. Komt jullie logeetje ook uit Nederland of uit een ander land?
Bij ons klikte het ook goed met allebei onze kinderen hoewel de meiden ook wel flink ruzie hebben gemaakt.
Morgen brengen we haar weer weg, wel jammer hoor. Vooral voor haarzelf, want ze wil zo graag nog blijven. Zal best moeilijk worden morgen.

jessica 5

jessica 5

11-08-2011 om 23:59

Fijne vakantie

Voor alle mensen die nog gaan. Ik hoop voor de mensen die hier in Nederland blijven dat het droog blijft. De temperatuur ziet er wel goed uit voor volgende week.
Volgende week als de jongsten weer naar school moeten is het wel goed weer,maar geen strandweer gezien de wind hier. Anders had ik na schooltijd gewoon even doorgefietst naar het strand. Maar goed we zien het wel weer de wind,het weer kan zo weer anders zijn.
De kalender is hier nog leeg,zal volgende week weer wat meer op staan.
De jongste twee hebben geen zin in school,maar vinden het wel leuk om hun vrienden weer te zien.
Die van 14 moet een week later beginnen en vind het vooral leuk dat hij weer bij zijn vrienden komt waar hij in de eerste ook bij zat(gaat nu naar de derde).
We zullen er allemaal weer aan moeten wennen om in het ritme te komen.

pooh bear

pooh bear

12-08-2011 om 08:44

Tango (ot)

Wij gaan ons vakantiekind ook vandaag weer terug brengen. Wij hebben ook een kind uit Nederland dat wilde onze dochter toen het liefst.
Ze zullen elkaar zeker weer gaan missen. Maar ze hebben wel contact via Hyves.
Misschien staan we wel bij de zelfde bus straks.

Tango

Tango

12-08-2011 om 14:53

Pooh bear (ot)

Had zomaar gekund natuurlijk, bij dezelfde bus. Ons kind werd echter door groepsleiding opgehaald, dus ging niet met de bus mee. Wij wonen in Zuid Holland en moesten haar brengen naar Bodegraven vlakbij de MacDonalds. Daar met een ander gezin die een jongetje van haar groep had en twee groepsleidsters nog samen zitten eten en toen de kinderen uitgezwaaid. Het is jammer dat ze weer weg is, maar ook wel weer rustig. Mijn jongste mist haar nu al, hij zei net dat hij wilde dat ze over twee nachtjes slapen weer terugkomt. Gaat wel langer duren, maar we gaan met de groepsleiding contact opnemen of ze vaker kan komen, ook in andere vakanties.

pooh bear

pooh bear

12-08-2011 om 16:14

Tango (ot)

Dan hadden we echt dezelfde bus. In elk geval dezelfde opstapplaats.
Die van ons ging vanuit Zuid Holland richting Zeeland. En wij hebben ook nog bij de Mac gegeten voordat ze de bus weer in moest. Wij hadden twee meiden met het zelfde roze T shirt bij ons.
Ik heb al een berichtje van haar moeder dat ze veilig thuis gekomen is en al gelijk weer terug wil.

Tango

Tango

12-08-2011 om 18:05

Toevallig (ot)

Ik geloof niet dat ik jullie gezien heb, pooh bear. Ik was met een meisje met een grijs shirt en een roze broek en een jongetje met een rood voetbalshirt. Wij zaten nog in de mac toen de bus al wegging, dus w.s. net iets later.

pooh bear

pooh bear

13-08-2011 om 11:37

Tango (ot)

Nee wij zaten inderdaad eerder bij de mac. Wij waren er lang voor de bus vertrok met ons vakantiekind. We waren erg vroeg omdat we rekening hielden met de files die er zouden zijn maar er helemaal niet waren.
Inderdaad wel erf toevallig.

jessica 5

jessica 5

14-08-2011 om 02:15

Tot maandag

Ik ben zeer benieuwd hoe het er nu op school uit ziet. Voor de vakantie wisten we al dat de lokalen op nieuw geverfd werden,nieuwe vloeren en nieuw meubilair en nieuwe computers en d e in de algemene ruimte. Dus heerlijk schoon beginnen.
De kinderen zijn ook al benieuwd hoe het er uit ziet. En zin hebben ze tot nu toe in hun vrienden weer te zien.

100%mama

100%mama

15-08-2011 om 09:24

Hier

zjuist zoonlief naar school gebracht en die had er zin in!

Ook wij zijn niet op vakantie geweest door de geboorte van miniman op de laatste schooldag, maar we hebben toch een top vakantie gehad! Dagjes weg geweest, vriendjes over de vloer gehad, bij een vriendje gespeeld en ook lekker wel dagjes getut thuis!

Ik heb genoten.....maar geniet nu ook van de rust nu, hihi!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.