Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-08-2024 om 19:29
hoi,
Ik twijfel of ik het juiste forum “thema” heb gekozen. Maar toch, even mijn hart luchten. Ik ben een mama van 3 jonge kindjes en werk 3 dagen in de makelaardij. Ik werk samen met leuke collega’s en kan het met iedereen prima vinden. Ik ben vrij succesvol, maar dat zijn we nu allemaal.. ik ben niet speciaal. Er is een collegaatje die ongeveer in dezelfde leeftijd met de kinderen zit (zij zelf is ongeveer 10 jaar ouder) dus vanzelfsprekend praten we er veel over. De laatste tijd valt het me op dat ze een gekke houding aanneemt. Allemaal prima wat sneertjes hier en daar, kan ik wel tegen. Maar nu begint ze opeens dagelijks of in ieder geval wekelijks tegen me te zeggen hoe oud ik er wel niet uit zie en hoe zonde het is hoe “slecht” ik er uit zie (zij ziet er altijd heel goed uit) ik weet nooit hoe ik er moet reageren.. ik zeg altijd maar uh ja weet het? Waar ik eigenlijk naar op zoek ben is, hoe ga ik hier mee om? En ja er komen nu opmerkingen als je moet aangeven voel me niet prettig bij blabla.. maar wat ik het vreemde vind, waar haalt zij het recht vandaan? Ik zie zo veel mensen die er slecht uit zien. Blijkbaar ik ook… boeien?(door haar ben ik wel 10 x zo onzeker geworden)
Pffff lang verhaal kort. Wat doe ik hier mee??
30-08-2024 om 15:52
Flanagan schreef op 30-08-2024 om 15:27:
[..]
Even (ot)
Papabeer1, als dat je eigen profielfoto is, zou ik deze snel vervangen door iets minder herkenbaars.
Dat dacht ik ook al toen ik het zag
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.