Ingmyr
14-07-2009 om 16:52
Tips vrijgezellenfeest
Nou de titel zegt het al maar ik ben op zoek naar iets specifieks.
Ik heb in het archief gelezen en zag dat iemand het had over je kleden in antieke kledij in Leiden en dan word je ook op de foto gezet. iemand een idee of dat nog bestaat ?
Ik heb al gezocht maar kan het niet vinden.
Als iemand nog iets anders leuks weet laat het me dan horen/lezen graag in de buurt van omgeving Hoofddorp.
Alvast bedankt
gr Ingmyr
Primavera
14-07-2009 om 17:15
Kosten?
Gezien de reacties van genodigden tegen-wil-en-dank in het archief zou ik eerst eens een budget per persoon opstellen en dan pas kijken wat je daar van kan doen ipv alleen wat specifieks te zoeken
Groetjes Primavera
Ingmyr
14-07-2009 om 19:28
Primavera
Budget zal liggen tussen de 75 a 100 euro pp.
En ik weet dat bij dit feest geen genodigden zijn tegen wil en dank.
ik organiseer het ook niet maar er is gevraagd of we ideeën aan willen dragen en aangezien ik in het archief iets leuks zag wilde ik graag kijken wat daar bijv de kosten voor zijn voor ik het voorstel in de groep gooi.
dirksmama
15-07-2009 om 19:03
Schiphol?
Een vrijgezellenfeest is zo ongeveer het laatste waar je me zien zult, maar als het in Hoofddorp e.o. moet zijn, waarom niet gezellig met z'n allen vliegtuigspotten op Schiphol? Zijn ook zat plaatsen waar je iets kunt eten.
Tinus_p
16-07-2009 om 10:34
Ach ja
Claus Partyhouse in Hoofddorp; organiseert ook samen met relatieplanet.nl regelmatig singlesfeesten. Ideaal onder het motto 'nu kan het nog een keer'....
Ingmyr
16-07-2009 om 11:55
Reactie
Nou vliegtuigspotten zie ik ons nog niet doen zie het nut er ook niet van in eerlijk gezegd.
en naar claus in Hoofddorp denk niet dat de meiden die daar wonen er zin in hebben maar ja we zien wel.
Ik heb inmiddels tips aangedragen en ik laat het nu over aan hun ik pas me wel aan.
Ik weet dat er geen gekke dingen gaan gebeuren dus...
wie weet word het een kook workshop of met z'n allen een eigen bedeltje maken en die gaat dan aan een armbandje voor de bruid.
Mocht ik weten wat we gaan doen zal ik het hier neer zetten.
bedankt voor het meedenken
gr Ingmyr
denaja
17-07-2009 om 10:19
Mijn vrijgezellenfeest
Ik heb 4 weken geleden mijn eigen vrijgezellenfeest gehad.
Voor mij hadden ze een fotoshoot geregeld. Iedereen heeft een shoot gehad, en omdat ik de bruid werd, duurde die van mij langer.Was erg leuk. Daarna ergens iets wezen drinken, en daarna lekker uit eten geweest. Ik vond het erg leuke ideeën die de dames hadden bedacht!
Liefs Denaja (bijna 3 weken getrouwd )