Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
23-12-2008 om 19:41
Vernieuwd meidenblad Tina geeft zichzelf cadeau op 2 januari
Tina is vernieuwd. Daarom wordt op 2 januari gratis de nieuwste editie van Tina uitgedeeld. Alle meiden van 7 tot en met 12 jaar kunnen deze Tina ophalen bij één van de 375 Bruna filialen in Nederland.
Redactie Ouders Online
24-12-2008 om 15:52
Even een vraagje wat betreft leeftijd
Hoi allemaal,
Ikzelf heb de Tina vroeger ook veel gelezen (weet niet meer hoe oud ik was). Wat ik me kan herinneren is dat de stripfiguren toch meisjes waren van middelbare schoolleeftijd (vriendje enz.). Volgens bovenstaand bericht zou de Tina bedoeld zijn voor meisjes van 7 t/m 12. Nogmaals, ik weet niet meer hoe oud ik was toen ik de Tina las, maar is de doelgroep niet juist meer van ca. 10/11 tot 15?
Groetjes,
Bibi
24-12-2008 om 23:39
Vroeger in mijn tijd dus
was de tina juist voor meiden van 7-12 en daarna las je de Club. Daarna is hij meer voor 10-15 jarige geworden. Misschien dat ze hem nu weer aanpassen aan 7-12 ???