Pennestreek
14-09-2018 om 23:32
Tijd voor de volgende OO meeting
In een ander draadje is spontaan het idee geboren om weer een meeting te organiseren. Dus hierbij open ik de inschrijving 😊
Wie wil de kar deze keer trekken? Vorige keer hebben Tihama en Kenfan het voortouw genomen.
Doenja
21-12-2018 om 12:44
Tuurlijk CC
Er is geen enkele regen of eis waar je als Ouders onliner aan moet voldoen om op de forummeeting te komen. Of je nu veel leest of niet, vaak reageert of niet, of je nu altijd dezelfde nick hebt of altijd een andere. Je hoeft je niet bekend te maken. Maar je bent altijd welkom!
Ginny Twijfelvuur
21-12-2018 om 13:17
Kasskopje
Dat snap ik. Je hebt ook nog nergens voor gertekend
Ik vind het makkelijker om de hele groep in een keer te informeren dan om en hier en daar te gaan mailen. En als iedereen in dezelfde inbox staat kan ik niemand vergeten.
Phryne Fisher
22-12-2018 om 17:28
Tip
Misschien is het handig om een nieuw draadje te starten met in het eerste bericht de datum en locatie. Ik had het nu even gemist. Ik moet nog even kijken naar de januariplanning maar hoop wel dat ik kan komen.
OND
22-12-2018 om 19:15
Neen, dank u
niet voor mij, te ver, te moeilijk maar ik blijf mijn stekelige zelve op het forum.
Flavia
22-12-2018 om 21:21
phryne
zeker komen, ik moet ook nog even wat omgooien maar ga ook wel komen.
Sally MacLennane
22-12-2018 om 22:38
mail gestuurd
Ik heb 19 december een mail gestuurd met enkele vragen. Hebben jullie die ontvangen? Ik snap het dat het niet meteen beantwoord kan worden (kerstdrukte, aanmeldingen), maar kunnen me (mag per mail maar ook hier) melden of jullie de mail überhaupt ontvangen hebben? Soort van ontvangstbevestiging
Ginny Twijfelvuur
23-12-2018 om 18:01
Ontvangen Sally
Sorry . Het is inderdaad wat druk hier.
Onder de kerstboom heb ik vast wat meer tijd.
Ik zal een nieuw draadje beginnen met de aanmeldingen. En alle mailtjes braaf beantwoorden . Over 2 daagjes
Sally MacLennane
23-12-2018 om 18:48
doe rustig aan
Ik weet in ieder geval dat het aangekomen is! Doe maar na de kerst verder kijken
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.