Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Jenna Geraets

Jenna Geraets

02-03-2012 om 08:25

Studente zoekt inzicht in ouderschap (toestemming forumredactie)

Hallo iedereen,

Ik ben een studente ICT Media Design en vraag om jullie medewerking aan mijn onderzoek met toestemming van de forumredactie.
Ik ben momenteel een onderzoek aan het doen naar ouders met kinderen tussen de 1 en 15 jaar, om hiervoor een product te bedenken.
Bent u de ouder die ik zoek of weet u nog alles van deze periode af, en wilt u mij helpen bij dit onderzoek? Dan kunt u onderstaande vragenlijst invullen. Deze vragenlijst is volledig anoniem en vrijblijvend en kost u maximaal 10 minuten.

Vragenlijst:
https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dC1VdVF5UTFxaTJyazhOaExoTEd5ZFE6MQ#gid=0

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groeten,
Jenna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Sorry

Geen behoefte aan, er is al genoeg op de markt (eigenlijk al teveel) voor mijn puberzoons.

Gr. Poezie.

Wel gedaan

Puur om mijn waardering te uiten voor het feit dat iemand kennelijk eerst de forumregels gelezen heeft en toestemming heeft geplaatst voor de oproep op dit forum te gooien.

Ik heb trouwens geen behoefte aan verdere producten, maar dat terzijde.

Groeten,

Temet

Wilma

Wilma

02-03-2012 om 10:48

Ook gedaan

Maar ik vind 't wel een heel neutrale enquete, benieuwd of jullie hier iets aan hebben.

Gedaan

ik denk wel dat de leeftijd tot 15 ietwat te hoog gegrepen is als ik de vragen lees. Succes!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.