Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-10-2012 om 22:32
even van me afschrijven hoor..... vanmiddag afgewezen voor opleidingsplaats waar ik veel zin in had. Snik....
natuurlijk had ik er heus wel rekening mee gehouden dat ikniet 1 van de 4 plekken zou bemachtigen, waar 200 mensen op solliciteerden. Maar was de 1e ronde door, en dan ga je toch beetje hopen.........
Wil eigenlijk gewoon uithuilen nu....man ligt op de bank te slapen, zoon ook, dochter is nog onderweg van buitenland reis....jongste slaapt......
En ik...ik voel me afgewezen, alleen....verdrietig...snik.....
morgen maar weer een nieuw doel zoeken om aan te gaan werken....
11-10-2012 om 23:00
He bah, wat vervelend!
Je weet dat je op een speld in een hooiberg hoopt, maar toch, maar toch.
Ik pleng een virtuele traan met je mee en hoop dat je gauw een ander doel zult ontdekken. Eerst maar eens een nachtje over slapen, sterkte joh!
12-10-2012 om 21:21
Mijn ervaring is....
Na lang en veelvuldig gesolliciteerd te hebben, dat er altijd wel weer een nieuwe kans op je pad komt en dat je ooit achteraf zult denken wat goed dat het deze geworden is en niet die, die of die.
Ik hoop dat een nachtje slapen je een nieuw doel geeft!
13-10-2012 om 00:17
Jammer
Je hebt de eerste stap nu gezet. Ik zou zeggen: hou dat vast en zoek met frisse moed verder. Voor nu mag je best teleurgesteld en verdrietig zijn, maar probeer dat weer van je af te schudden. Jij bent niet alleen afgewezen, met jou 196 anderen. Dat voelt misschien iets minder persoonlijk