Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Schermtijd en het goede voorbeeld

Anoniemvoornu schreef op 26-11-2024 om 17:28:

[..]

Broers of zussen om mee te spelen bedoel je? Vaak is er toch een leeftijdsverschil van minimaal 1 jaar en dat kan heel veel zijn in de ontwikkeling zeker als kind 6 is waardoor dat idee van samen spelen vooral uitloopt op ruzie en/of huilen , van je andere kind verwachten dat het zijn broer/zusje vermaakt is toch allang uit de tijd?

Ik denk niet dat zoiets modegevoelig is. Ik speelde vroeger altijd met mijn broers en zussen en de leeftijden verschilden ook van 4 jaar ouder tot 8 jaar jonger en alles er tussen in. Het was maar een zijtakvraag.

Moederkareltje schreef op 26-11-2024 om 17:56:

[..]

Ik denk niet dat zoiets modegevoelig is. Ik speelde vroeger altijd met mijn broers en zussen en de leeftijden verschilden ook van 4 jaar ouder tot 8 jaar jonger en alles er tussen in. Het was maar een zijtakvraag.

Ik denk niet dat de oplossing hoort te zijn als je kind aan jou als ouder aandacht vraagt , laat het je andere kind doen sorry zal vast komen door mijn eigen jeugd waarin ik iets te vaak mijn jongere broers en zussen moest vermaken terwijl mijn moeder in de kroeg zat, zeker weten dat mijn mening gekleurd is daarin

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.