Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-12-2011 om 11:58
[Betaald bericht]
Vanaf 11 november 2011 heeft Nederland er een uniek vrouwenblad bij: B the One. Het blad wordt als een glossy uitgevoerd en richt zich op open en positief ingestelde vrouwen van 25 jaar en ouder met een groot hart voor de wereld.
Het unieke van het blad is dat de inhoud wordt aangepast aan je persoonlijke lifestyle. Voor jonge moeders gaat B the One zelfs een stapje verder, want die krijgen een extra kidskatern, waar zelfs rekening gehouden wordt met de leeftijden van hun kinderen.
Nieuwsgierig? Maak je profiel aan op www.btheone.nl en vraag je eerste blad aan voor € 7,50, inclusief verzendkosten en lidmaatschap van de online community. Voor een meerpijs kun je ook een unieke cover aanmaken met je eigen foto. Ook leuk als cadeau-idee voor de feestdagen of als extraatje in het kerstpakket!
01-12-2011 om 22:32
Pfff
Hebben we nog niet genoeg vrouwenbladen? En 7,50 vind ik wel errug duur hoor voor een tijdschrift. Of ben ik nou een zeur?
02-12-2011 om 00:51
Nee hoor
Ik vind het ook een stevig bedrag. Maar daar is ongetwijfeld toch een markt voor. Ik koop ook wel eens van dat soort dure bladen. De Flow bijvoorbeeld. Als een tijdschrift in de smaak valt heb je er soms iets meer voor over. Bij dit blad heb ik niet het gevoel dat het iets voor mij is, helaas
04-12-2011 om 15:36
Nou
Ik ben wel nieuwsgierig. Ik heb namelijk een Hele Bijzondere Levensstijl. Dus ik ga zo eens even kijken op die website.
Tirza