Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Petitie tekenen wetswijziging verkrachting jonge kinderen

http://petities..nl/petitie/penetratie-bij-babys-peuters-kleuters-en-kinderen-tot-12-jaar-is-altijd-verkrachting

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Manda Rijn

Manda Rijn

16-04-2011 om 10:32 Topicstarter

Vergeet niet te bevestigen!

je krijgt na tekenen een email, daar moet je ondertekening nog bevestigen !

Biene M.

Biene M.

16-04-2011 om 10:33

De link doet het niet bij mij, maar gezien de opmerkingen in een eerder draadje vermoed ik dat dit een vrij overbodige petitie is: http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/FRshowpost.cgi?sinds=60&template=4&actueel=0&archief=1&zoek=verkrachting&thread=165440&forumsel=1&forum=1&post=2704686

Sancy

Sancy

16-04-2011 om 10:43

Manda

Heb je ook het draadje gelezen nu dat Biene hier postte? En wat vind je nu van die petitie?

Manda Rijn

Manda Rijn

16-04-2011 om 10:49 Topicstarter

Ik heb de link gelezen

en ik vind het onnodig pijnlijk dat een definitie zo gesteld is. Het zou mi beter zijn als ook penetratie van jonge kinderen als verkrachting omschreven in de wet wordt.

Sancy

Sancy

16-04-2011 om 10:53

En wat

zou de meerwaarde daar dan van zijn manda?

mirreke

mirreke

16-04-2011 om 11:32

Ik zie geen meerwaarde

en ik teken niet.

Niet nodig

deze petitie heeft totaal geen nut,het gaat om een naam,het feit op zich is strafbaar,dan maakt het mij niet uit hoe het genoemd wordt.
ik teken dus ook niet.

koentje

koentje

16-04-2011 om 16:48

Manda

ik heb hier ook al eens een draadje over gestart en kreeg ook allerlei reacties dat het er niet toe zou doen enz. Helemaal snappen doe ik dat niet, maar zelf heb ik getekend. Ik vind het wel belangrijk, of het nu wel of niet juridisch verschilt: het is verkrachting en alle andere termen vind ik te eufemistisch.

Fianna

Fianna

17-04-2011 om 21:14

Single lady

'Dát is het punt, tegen hun wil. '

Meen je dat nou echt? Dat dat het punt is? Ik lees dat zo vaak, dat het er om gaat of het tegen de wil van de kinderen is. wat nou als de kinderen het wel hadden gewild, ook penetratie? Is het dan okee?

Manda Rijn

Manda Rijn

18-04-2011 om 10:12 Topicstarter

Herhaling

van wat ik al zei, ik vind de termologie onnodig kwestend. Penetreren van een persoon zonder gelijkwaardige relatie, zonder instemming is mi verkrachting. Dat het bij kinderen niet zo heet vind ik dus onnodig pijnlijk en daarin zit voor mij de meerwaarde.

Fianna

Fianna

18-04-2011 om 10:14

Manda

eens hoor! Ik ben de petitie al eerder tegen gekomen ergens en heb hem toen al getekend.

mirreke

mirreke

19-04-2011 om 08:10

Precies single lady

Er is juist heel goed nagedacht over die wet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.