Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Parenting done right

Obama heeft een leuke maatregel bedacht om zijn dochters ervan te weerhouden een tatoeage te nemen.

Uit de Volkskrant:
"De Amerikaanse president Barack Obama heeft een wel heel opmerkelijke strategie bedacht om zijn dochters ervan te weerhouden een tatoeage te laten zetten. Als tegenmaatregel dreigen hij en zijn vrouw Michelle namelijk precies dezelfde te laten zetten.

In een interview met de Amerikaanse tv-zender NBC dat woensdag werd uitgezonden zei hij: 'Ik heb tegen mijn dochters gezegd dat we dan met zijn allen op YouTube gaan en dan presenteren we het als familietattoo'. Obama hoopt dat hij zijn dochters Sasha (11) en Malia (14) daarmee op andere gedachten kan brengen."

Maakte mij aan het lachen op de vroege ochtend!

skik

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lol skik!

Ik zet zelf van die tijdelijke tatoeages (geen plakplaatjes, maar getekend met een penseeltje). Na een paar dagen tot een week zijn die weer weg. En mijn kinders zeggen nu zelf, dat ze dat liever hebben. Want als je dan een tatoeage niet meer mooi vindt, kun je een andere neerzetten

Kaaskopje

Kaaskopje

25-04-2013 om 11:38

Zou niet werken

Vooral mijn oudste dochter zou het juist cool vinden als ik ook een tattoo zou laten zetten. Niet dezelfde als de hare natuurlijk, dat dan weer niet. Maar wel leuk bedacht van Obama. Het lijken mij leuke ouders, de Obama's.

Berber.

Berber.

25-04-2013 om 14:02

Geestig, maar ik vrees dat zeker mijn oudste zoon wel even uit zou willen testen of ik dat ook daadwerkelijk doe. En die komt dan vast niet thuis met een klein roosje op een strategische plek.

Ely

Ely

25-04-2013 om 14:24

Hahaha

Wat een goeie, leuke man lijkt me dat geloof ik

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

bibi63

bibi63

25-04-2013 om 14:44

Woord houden

Maar dan moet je je wel aan woord houden natuurlijk..... Dus als ze thuiskomen met een enorme doodskop in hun nek, kun je flink aan de bak!
Gr. Bibi

Lachen!

Kan me idd heel wat plekjes en afbeeldingen bedenken die ze zouden kunnen nemen en ik toch liever niet ook zou nemen......Lol!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.