Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op
Vlinder  )i(

Vlinder )i(

24-11-2008 om 14:53

Over die docu over abe en jelle

Ik zag zojuist de herhaling van die Frans Bromet documentaire over de kinderen Abe en Jelle.
Weet iemand toevallig hoe het nu met ze is? Wie woont nu bij wie? Er is inmiddels toch al best weer wat tijd over heen gegaan en daarom vroeg ik het me af. Heb best te doen met die kinderen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gerdienke Fennema

Gerdienke Fennema

25-11-2008 om 12:21

Ook gezien en vragen

He Vlinder,

Ik weet niet hoe het met die jongens gaat maar heb de docu ook gezien en het heeft me erg bezig gehouden. Wat een loyaliteitsconflicht voor die kinderen! Echt wel heftig zo.

Ik wist ook niet zo goed wat iknou van die ouders moest denken. Wie doet het nou goed? En wie had er eigenlijk het beste voor met die kids? Maar de strijd die er speelde was duidelijk en overduidelijk niet ten gunste van de kinderen. Heftig hoor te weten dat het misschien in heel veel gezinnen zo gaat.

gr. Gerdienke

Ja erg hoor!

Wat een apart stel ouders en die arme arme kinderen....
Ik vind het erg sneu dat ze zo heen en weer geslingerd worden.ik had er een heel naar gevoel over toen ik het gister zag....

Mira

Mira

25-11-2008 om 21:19

Ook

Ik heb het ook gezien. Ik vond het erg zielig voor de kinderen: zo moeilijk om het goed te doen dat beide ouderparen het er mee eens zouden zijn. En inderdaad, de loyaliteit van kinderen naar ouders, maar ook de broers onderling en naar hun halfzusjes teo. Lastig hoor. Maar ik vond het ook erg dat er een dossier werd aangelegd over oa wel of niet gepoetste schoenen door een ouderpaar.

franny

franny

26-11-2008 om 20:01

Forum bij het programma

Toen Deze docu de vorige x werd uitgezonden heb ik het gezien en met stijgende verbazing gekeken. Ik heb toen op internet het forum bij deze docu bekeken en daar reageren de vader en stiefvader ook. Wat ik daar toen begrepen heb woont Jelle bij pa en stiefma, had hij toen totaal geen contact met moeder en zusje en waren ze aan het werken om de relatie weer enigzinds weer te herstellen. Kijk eens op dat forum zou ik zeggen, ben zelf ook wel benieuwd.
Grtz Fran.

linda

linda

02-12-2008 om 15:54

Nou wat een ..grr...

Ik zat me helemaal op te vreten achter de televisie, zo'n duidelijk voorbeeld van hoe het niet moet als je uit elkaar gaat! Zo raar dat Jelle nu bij pa en zijn verschrikkelijke vriendin woont, brr. Vond het zo'n eng wijf en ze zei ook zo de verkeerde dingen. En dat dossier van die schoenen gaat ook echt te ver. Heb toch echt meer vertrouwen in mams in deze documentaire, vond het ook zo waar wat ze aan het einde zei, dat Jelle voor papa had gekozen omdat hij voor de makkelijkste weg ging, logisch voor zo'n kind maar dan had pa moeten zeggen eerst het conflict thuis op te lossen en daarna verder te zien! Ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met de jongens is! Gr Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.