Op deze leuke gezinscamping kan je kind eindeloos spelen en jij écht ontspannen - lees hier meer
Algemeen Ouderschap Algemeen Ouderschap

Algemeen Ouderschap

Lees ook op

Ouders gezocht die gratis nieuwe kinderbijbel willen testen

betaald bericht

Beste ouders

Ik ben op zoek naar ouders van kinderen in de leeftijd 8-12 jaar die graag iets met de Bijbel zouden willen doen, maar niet weten waar ze moeten beginnen.

Het Nederlands Bijbelgenootschap werkt momenteel aan een 'Samenleesbijbel'; een bijbel waarin routes worden aangegeven om gezinnen te helpen hun weg door de Bijbel te vinden. In de Samenleesbijbel staan drie routes door de Bijbel, van in totaal ruim 400 verhalen die geschikt zijn om met kinderen tussen 8 en 12 jaar oud te lezen. Bij alle uitgekozen verhalen wordt extra materiaal gemaakt: weetjes, nadenkvragen, spelletjes, doe-dingen, liedjes, etc. En er staan steeds foto's, tekeningen of plaatjes bij.
De bijbeltekst is eenvoudig, want we gebruiken een bijbelvertaling die nu in de maak is: de Bijbel in Gewone Taal. Daarin worden geen moeilijke woorden gebruikt, en de zinnen en alinea's zijn kort; kortom een bijbel die ook heel geschikt is om met kinderen samen te lezen.
We maken de Samenleesbijbel juist ook voor gezinnen die niet heel gelovig of kerkgaand zijn, maar wel geïnteresseerd in de bijbel.

Om te testen of wat we maken ook daadwerkelijk aansluit bij de behoefte van gezinnen, ben ik op zoek naar gezinnen die een proefboekje willen ontvangen (gratis) en mij willen laten weten wat zij daarvan vinden (dmv het invullen van een korte vragenlijst).

Als u met uw kind(eren) mee wil doen, stuurt u mij dan een email: [email protected] U ontvangt vervolgens binnenkort het boekje thuis zodat u er in de kerstvakantie mee aan de slag kunt.

NB. Uw adres wordt uiteraard niet bewaard of doorverkocht; na toezending van het boekje worden alle adressen uit ons systeem verwijderd.

Ik hoop van u te horen!
Hartelijke groet, Lydia van der Meer

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

30-11-2012 om 19:41

Klinkt leuk

Mijn kinderen zijn nog te jong, maar ik vind het een leuk initiatief. Success ermee!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.