m minten
26-02-2013 om 11:44
Opvoedboeken
Beste allemaal,
Laatst pakte ik weer een van mijn oude opvoedboeken uit de kast en ging erin bladeren. Ik vond de vele grote stukken tekst erg moeilijk te begrijpen en kon de oplossing niet vinden. Hebben jullie ook last van dit probleem? Ik heb echt behoefte aan een boek waar ik snel de oplossing van mijn issue kan vinden met bijpassende effectieve antwoorden die ik ook echt kan gebruiken. Wat vinden jullie hiervan? Ook behoefte aan zo iets dergelijks?
Groetjes Marly
Zilli
26-02-2013 om 13:06
Goh
Misschien ben ii wantrouwend, maar dit klinkt niet als een oprechte vraag. Meer als een marketing onderzoekje.
Vertigo
26-02-2013 om 13:42
Ja, ben je
Toevallig een studiegenoot van Anne Vuiskool?
Daar is een rubriek voor he..
Sancy
26-02-2013 om 16:33
Aha
Kijk aan, Anne Buiskool heeft een studente marketing ingeschakeld? En beiden hebben moeite met het lezen van de forumspelregels?
Lou
26-02-2013 om 16:56
Student?
Als het dezelfde Marly Minten is als op LinkedIn, is het een studente. Oude opvoedboeken doorgebladerd?
Sancy
26-02-2013 om 17:08
Maar goed
Als we toch bezig zijn: "een boek waar ik snel de oplossing van mijn issue kan vinden met bijpassende effectieve antwoorden" Een oplossing met bijpassende effectieve antwoorden?
dc
26-02-2013 om 18:50
Bestaat niet
"een boek waar ik snel de oplossing van mijn issue kan vinden met bijpassende effectieve antwoorden"
De boeken bestaan wel hoor, maar de kinderen die erbij horen zijn nog niet in productie gezet.
Ginny Twijfelvuur
26-02-2013 om 19:42
Ja haha
Die boeken zijn goed.
Het zijn die kinderen die zich niet aan de regels houden LOL
Evanlyn
26-02-2013 om 23:25
Oude opvoedboeken
Ja, die van haar ouders! Deed ik ook zodra ik lezen kon, dat wat Dr. Spock. Een softe aanpak, dus koren op mijn molen. Helaas zagen mijn ouders dat een beetje anders.
Wel kon ik ze dankzij dat boek vertellen dat mijn broertje deze keer geen waterpokken, maar mazelen had. Daar waren ze wel van onder de indruk.
Moraal van het verhaal: het doet er niet toe welk opvoedboek je neemt, als je het maar niet laat rondslingeren wanneer je kinderen kunnen lezen.
dirksmama
27-02-2013 om 05:55
Docent
Kunnen die docenten van opleidingen niet eens wat betere opdrachten geven?
Nou goed zal er m'n De civilitate morum puerilium nog eens op naslaan. Ja, tafelmanieren blijven belangrijk!
Mea Proefrok
27-02-2013 om 21:15
Ik lig plat van het lachen. "Die kinderen zijn nog niet in productie genomen".
Lou
28-02-2013 om 15:25
Marly
"k vond de vele grote stukken tekst erg moeilijk te begrijpen en kon de oplossing niet vinden."
Welke oplossing kon je eigenlijk niet vinden? Misschien weten wij raad. Of ben je echt een studente die zich voor een karretje laat spannen? Laat het nog even weten.
rutiel
28-02-2013 om 19:26
Tja
Marly, je vindt dus de grote stukken tekst in opvoedboeken erg moeilijk te begrijpen. Weet je, ik vind zelf zinnen zoals "Ik heb echt behoefte aan een boek waar ik snel de oplossing van mijn issue kan vinden met bijpassende effectieve antwoorden die ik ook echt kan gebruiken" erg moeilijk te begrijpen.
En daardoor raak ik wat argwanend over je precieze achtergrond moet ik zeggen...
n@nny