Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-07-2014 om 13:23
Mooi om te zien. Iemand wilde graag een foto zonder slangetjes etc van hun baby die na 6 wk was overleden. Het resultaat is hier te bekijken: http://www.telegraaf.nl/vrouw/mama/kinderen/22860264/___Maken_jullie_mijn_kindje_beter____.html
18-07-2014 om 22:49
Ja prachtig!
Ik was erg ontroerd door de mooie Photoshop foto's die men had gemaakt voor deze ouders. Het was een prachtig meisje. Mijn dochters zijn na slechts 26 weken zwangerschap geboren en destijds bestond Photoshop niet eens volgens mij. De eerste foto's waren dan ook vol slangetjes en tubes. Gelukkig heb ik mijn meisjes mogen behouden , dat had ik deze ouders ook gegund...
19-07-2014 om 12:50
Bij een goede afloop
vind ik de slangetjes er ook gewoon bijhoren. Maar ik kan me best voorstellen dat je een gave herinnering aan je kindje wilt hebben. Ik vond niet alle bijdragen op deze oproep even mooi gelukt. Ik zag er eentje die vrij natuurlijk overkwam. Erg knap gedaan.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.